IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Svijet: Unilever prodaje brendove margarina i maslaca

20.03.2017
Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever priprema prodaju nekih svojih prehrambenih brendova, vrijednu 6 milijardi funti (7,44 milijarde dolara), izvijestili su britanski mediji u subotu.

Kompanija planira prodati linije margarina Flora i maslaca Stork, piše Sunday Times. List Sunday Telegraph, koji također navodi brojku od 6 milijardi funti, poziva se na izvore koji tvrde kako privatne investicijske tvrtke Bain Capital, CVC i Clayton Dubilier & Rice pripremaju ponude za posao s namazima, navodi se.

Unilever nije odgovorio na Reutersov upit za komentar. Proizvođač Knorr juha, sapuna Dove i sladoleda Ben & Jerry’s prošli mjesec je odbio neočekivanu ponudu za preuzimanjem američke prehrambene kompanije Kraft Heinz ‘tešku’ 143 milijarde dolara. Tvrtka je pokrenula proces analize poslovanja s ciljem razmatranja povrata novca dioničarima, putem srednje velikih akvizicija i agresivnijeg rezanja troškova, piše Financial Times.


Nazad
 
 
 
 
back to top