IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 24.03.2017 || Ferrero ugovorio kupnju prvoklasnog američkog slastičara  |  Marko Pipunić proglašen Poduzetnikom godine  |  Poznata prva tri finalista Metro Junior Top Chefa  |  Henkel, Tommy i Hajduk Zajedno za dalmatinske nogometne klubove  |   Obnovljeni Tuš supermarket Ptuj   |  RADIONICA: NAPREDNE TEHNIKE PREGOVARANJA S TRGOVCIMA!   |  Aldi uskoro počinje poslovati u Italiji  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Linija organskih brašna Superfoods by Encian  |  Crnagoracoop izvozi kavu u SAD  |  Nova proizvodna linija za punjenje u boce Prolom vode  |  Ireni Domjanović produljen mandat članice Uprave Optima Telekoma  |  Kompanija Jaffa preuzela Banini  |  Lactalis povisio ponudu za kupnju Parmalata  |  Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  P&G i METRO ukazuju na globalni problem nedostatka pitke vode  |   Kofola u 2016.: postojan rast u Češkoj i Slovačkoj, širenje u Adriatic regiji te oporavak u Poljsk  |  „Superheroji po vašoj mjeri” i P&G  |  Njemački lanci u Australiji  |  SPOT platforma za upravljanje opskrbnim lancem doživjela je veliku nadogradnju  |   ||
   

Svijet: Unilever prodaje brendove margarina i maslaca

20.03.2017
Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever priprema prodaju nekih svojih prehrambenih brendova, vrijednu 6 milijardi funti (7,44 milijarde dolara), izvijestili su britanski mediji u subotu.

Kompanija planira prodati linije margarina Flora i maslaca Stork, piše Sunday Times. List Sunday Telegraph, koji također navodi brojku od 6 milijardi funti, poziva se na izvore koji tvrde kako privatne investicijske tvrtke Bain Capital, CVC i Clayton Dubilier & Rice pripremaju ponude za posao s namazima, navodi se.

Unilever nije odgovorio na Reutersov upit za komentar. Proizvođač Knorr juha, sapuna Dove i sladoleda Ben & Jerry’s prošli mjesec je odbio neočekivanu ponudu za preuzimanjem američke prehrambene kompanije Kraft Heinz ‘tešku’ 143 milijarde dolara. Tvrtka je pokrenula proces analize poslovanja s ciljem razmatranja povrata novca dioničarima, putem srednje velikih akvizicija i agresivnijeg rezanja troškova, piše Financial Times.


Nazad
 

 
 
 
back to top