IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!  |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Nova linija Niveinih proizvoda   |  NIVEA kreme za ruke u novoj elegantnoj ambalaži  |  3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se još danas!  |  Heinekenu nagrada za kvalitet  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda  |  Todorić i sinovi u Londonu, a doma policija  |  EKSKLUZIVNO: Završen sajam prehrane Anuga 2017. (FOTOREPORTAŽA)  |  InStore sudjeluje na "Brand licensing Europe"  |   Plantaže: Više od vranca!  |   EKSKLUZIVNO: "Anuga Bread and bakery" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: "Anuga trade meat show" (FOTOREPORTAŽA)  |  EKSKLUZIVNO: Proizvodi iz Hrvatske na sajmu Anuga u Kölnu (FOTOREPORTAŽA)  |  Vage Lukavečki d.o.o. zastupnik za svjetski poznate CAS vage  |  Coca-Cola pokreće obrazovni program za mlade  |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  Poboljšane NIVEA Body formule sa SERUMOM ZA INTENZIVNU HIDRATACIJU  |  Gubitak Agrokora u 2016. cca. 11 milijardi kuna  |   ||
   

Svijet: Unilever prodaje brendove margarina i maslaca

20.03.2017
Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever priprema prodaju nekih svojih prehrambenih brendova, vrijednu 6 milijardi funti (7,44 milijarde dolara), izvijestili su britanski mediji u subotu.

Kompanija planira prodati linije margarina Flora i maslaca Stork, piše Sunday Times. List Sunday Telegraph, koji također navodi brojku od 6 milijardi funti, poziva se na izvore koji tvrde kako privatne investicijske tvrtke Bain Capital, CVC i Clayton Dubilier & Rice pripremaju ponude za posao s namazima, navodi se.

Unilever nije odgovorio na Reutersov upit za komentar. Proizvođač Knorr juha, sapuna Dove i sladoleda Ben & Jerry’s prošli mjesec je odbio neočekivanu ponudu za preuzimanjem američke prehrambene kompanije Kraft Heinz ‘tešku’ 143 milijarde dolara. Tvrtka je pokrenula proces analize poslovanja s ciljem razmatranja povrata novca dioničarima, putem srednje velikih akvizicija i agresivnijeg rezanja troškova, piše Financial Times.


Nazad
 
 
 
 
back to top