IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Svijet: Unilever prodaje brendove margarina i maslaca

20.03.2017
Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever priprema prodaju nekih svojih prehrambenih brendova, vrijednu 6 milijardi funti (7,44 milijarde dolara), izvijestili su britanski mediji u subotu.

Kompanija planira prodati linije margarina Flora i maslaca Stork, piše Sunday Times. List Sunday Telegraph, koji također navodi brojku od 6 milijardi funti, poziva se na izvore koji tvrde kako privatne investicijske tvrtke Bain Capital, CVC i Clayton Dubilier & Rice pripremaju ponude za posao s namazima, navodi se.

Unilever nije odgovorio na Reutersov upit za komentar. Proizvođač Knorr juha, sapuna Dove i sladoleda Ben & Jerry’s prošli mjesec je odbio neočekivanu ponudu za preuzimanjem američke prehrambene kompanije Kraft Heinz ‘tešku’ 143 milijarde dolara. Tvrtka je pokrenula proces analize poslovanja s ciljem razmatranja povrata novca dioničarima, putem srednje velikih akvizicija i agresivnijeg rezanja troškova, piše Financial Times.


Nazad
 
 
 
 
back to top