IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Svijet: Unilever prodaje brendove margarina i maslaca

20.03.2017
Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever priprema prodaju nekih svojih prehrambenih brendova, vrijednu 6 milijardi funti (7,44 milijarde dolara), izvijestili su britanski mediji u subotu.

Kompanija planira prodati linije margarina Flora i maslaca Stork, piše Sunday Times. List Sunday Telegraph, koji također navodi brojku od 6 milijardi funti, poziva se na izvore koji tvrde kako privatne investicijske tvrtke Bain Capital, CVC i Clayton Dubilier & Rice pripremaju ponude za posao s namazima, navodi se.

Unilever nije odgovorio na Reutersov upit za komentar. Proizvođač Knorr juha, sapuna Dove i sladoleda Ben & Jerry’s prošli mjesec je odbio neočekivanu ponudu za preuzimanjem američke prehrambene kompanije Kraft Heinz ‘tešku’ 143 milijarde dolara. Tvrtka je pokrenula proces analize poslovanja s ciljem razmatranja povrata novca dioničarima, putem srednje velikih akvizicija i agresivnijeg rezanja troškova, piše Financial Times.


Nazad
 
 
 
 
back to top