IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 23.06.2018 || Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018.   |  Zagreb ponovo dobiva ulicu za vinoljupce!  |  Persil dobitnik priznanja Superbrands  |   Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove  |   Tesco vjeruje da će Engleska "pobijediti" u prodaji piva  |  Gefco pokreće Tvornicu inovacija  |  Održan Dan polja pšenice   |  NT Bolero otvorio pogon za preradu voća u Topoli  |  P&G postavio nove ciljeve održivog razvoja   |  Coca-Cola ulaže 5,5 milijuna eura u proširenje pogona u Mađarskoj  |  Uz Konzum klik online kupnja dostupna i na širem zadarskom području  |  EDITEL Adria 7. poslovni doručak u Slavoniji  |  METRO proširio suradnju s AZRRI-jem i ponudu mesa boškarina  |  Proizvodnja kozjeg mlijeka u 2017. povećana za 4,4 posto  |  Rast prodaje smrznute hrane u retail kanalu  |   Najbolji mladi poduzetnik proizvodi namaze  |  Gefco proglašen liderom u inovacijama s aplikacijom My Car is There  |  Frelimo čvarci oduševili sve generacije  |  Drugi Petrolov objekat HopIN u Ljubljani  |  Prvo hrvatsko proteinsko pivo  |   ||
   

Rusija: Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga

15.02.2018
Danski proizvođač piva Carlsberg priopćio je da su dobit i prodaja pali prošle godine, djelomično zbog slabosti na svom ključnom ruskom tržištu, gdje je zakonom ograničena maksimalna veličina plastičnih boca.
 
 

Dobit u 2017. godini pala je na 1,26 milijardi kruna (210 milijuna dolara) sa 4,49 milijardi kruna godinu dana ranije. Prihodi su pali na 61,8 milijardi kruna sa 62,6 milijardi kruna, priopćila je kompanija.

Kompanija koja proizvodi pivo Tuborg navela je da je prodaja u Rusiji, koja predstavlja petinu njezinih prihoda, pala za 14% i da je njen udio u ruskom tržištu pao na 31,9% sa 34,6%.
Također otpisan je trošak od 4,8 milijardi kruna (800 milijuna dolara) za brend Baltika poslije promjene veličine popularnih takozvanih PET boca.
Prodaja u četvrtom kvartalu prošle godine zabilježila je mali pad na 23,6 milijardi kruna (4.0 milijardi dolara).

Direktor Cest Hart rekao je da je Carlsberg zabilježio snažne rezultate 2017. godine potaknute discipliniranim provođenjem programa efikasnosti, dodao je da će se tim programom uštedjeti oko 2,3 milijarde kruna (383 milijuna dolara), daleko iznad prvobitnih očekivanja koja su pokazivala između jedne i pol i dvije milijarde kruna.

Nazad
 
 
 
 
back to top