IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 23.05.2018 || Nova zapošljavanja u dm-u   |  Spar u Idriji otvorio 101. trgovinu u Sloveniji  |  Priopćenje Udruge dobavljača Agrokora   |  Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta  |  Novi Pan Radler Breskva đumbir  |  Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Druga HoReCa konferencija Coca-Cole  |  15 godina Jane i zaokret u komunikaciji  |  Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54%  |   NIVEA SUN Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE  |  Objavljen pokazatelj DESI za 2018.  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |   ||
   

Velika Britanija: Veliki rast privatnih robnih marki u Tescu

04.12.2017
Iz najvećeg maloprodajnog trgovca u UK kažu da prodaja privatnih robnih marki sve više raste. Tesco je izvijestio da je u odnosu na isto razdoblje prošle godine, njihova prodaja porasla za 4,6% i dosegnula je gotovo 50% od ukupne prodaje.
 

Rast je potaknut silnim razvojem proizvoda. Tesco je lansirao 807 novih linija u prvoj polovini godine. Novi portfelj uključuje mini avokada, povrće zabavnih oblika za djecu i lokalno proizvedena piva. U segmentu neprehrambenih proizvoda, Tesco ima dvije nove privatne marke: kuhinjsko posuđe Go Cook (uključujući noževe, pribor za jelo i posuđe) i Fox & Ivy (predmete za kućanstvo).

Tesco može osvojiti povjerenje i dalje ulagati u privatne robne marke, nakon uspjeha svojih brandova Farms, prenosi magazin Retail Week. Sedam je marki svježeg voća, povrća, mesa i peradi, koje je trgovac pokrenuo u 2016. kako bi se izborio s diskonterima, a one sada čine 70% potrošačke košarice.

Također, Tesco je započeo veliku promjenu u načinu na koji radi s 8000 dobavljača na izgradnji dugoročnih odnosa i privlačenju većeg volumena. Dave Lewis, izvršni direktor tvrtke, priopćio je da je 95% dobavljača zabilježilo rast količinske prodaje za više od 100% godišnje (zaključno sa svibnjem ove godine). Drugih 185 dobavljača zabilježilo je rast prometa od više od 50%, a još 330 izvijestili su da se količinska prodaja robe u Tescu povećala za najmanje 25%.

U  određenom je razdoblju Tescova strategija pregovaranja bila da imamo što više dobavljača. Kad sam došao na čelo odlučili smo to promijeniti, tako da tražimo manji broj dobavljača na dulji rok i da doista pokušamo poboljšati zajedničko poslovanje. Upravo to i radimo s malim i velikim dobavljačima, rekao je Lewis.



Nazad
 
 
 
 
back to top