IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.12.2017 || Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Otvoren novi Tommy supermarket u Šibeniku  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Počinje projekt Eko-paket  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Bajkoviti Božić se zahuktava s Kauflandom  |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Deset najmoćnijih žena hrvatskog biznisa  |  Stupio na snagu Zakon o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi  |  GMO free Vindon blagdansku puricu odsad je moguće naručiti putem web shopa  |  Rast online prodaje dm-a  |  Amazon slavi desetogodišnjicu svog programa Frustration-Free   |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Lenta kupuje 130 novih dostavnih kamiona za širu mrežu svojih trgovina   |  Najveći trend u 2018. godini? Samopouzdanje!  |  Tesco prikazao izbor niskoalkoholnih vina  |  Kupci pristupaju internetu radi informacija  |  Globalna e-trgovina robom široke potrošnje porasla 30%  |  Lanac trgovina jeftinijom robom Robin Food uskoro seli preko granica  |  Podravka brojnim donacijama i aktivnostima pomaže digitalnom obrazovanju djece od najranije dobi  |   ||
   

Velika Britanija: Veliki rast privatnih robnih marki u Tescu

04.12.2017
Iz najvećeg maloprodajnog trgovca u UK kažu da prodaja privatnih robnih marki sve više raste. Tesco je izvijestio da je u odnosu na isto razdoblje prošle godine, njihova prodaja porasla za 4,6% i dosegnula je gotovo 50% od ukupne prodaje.
 

Rast je potaknut silnim razvojem proizvoda. Tesco je lansirao 807 novih linija u prvoj polovini godine. Novi portfelj uključuje mini avokada, povrće zabavnih oblika za djecu i lokalno proizvedena piva. U segmentu neprehrambenih proizvoda, Tesco ima dvije nove privatne marke: kuhinjsko posuđe Go Cook (uključujući noževe, pribor za jelo i posuđe) i Fox & Ivy (predmete za kućanstvo).

Tesco može osvojiti povjerenje i dalje ulagati u privatne robne marke, nakon uspjeha svojih brandova Farms, prenosi magazin Retail Week. Sedam je marki svježeg voća, povrća, mesa i peradi, koje je trgovac pokrenuo u 2016. kako bi se izborio s diskonterima, a one sada čine 70% potrošačke košarice.

Također, Tesco je započeo veliku promjenu u načinu na koji radi s 8000 dobavljača na izgradnji dugoročnih odnosa i privlačenju većeg volumena. Dave Lewis, izvršni direktor tvrtke, priopćio je da je 95% dobavljača zabilježilo rast količinske prodaje za više od 100% godišnje (zaključno sa svibnjem ove godine). Drugih 185 dobavljača zabilježilo je rast prometa od više od 50%, a još 330 izvijestili su da se količinska prodaja robe u Tescu povećala za najmanje 25%.

U  određenom je razdoblju Tescova strategija pregovaranja bila da imamo što više dobavljača. Kad sam došao na čelo odlučili smo to promijeniti, tako da tražimo manji broj dobavljača na dulji rok i da doista pokušamo poboljšati zajedničko poslovanje. Upravo to i radimo s malim i velikim dobavljačima, rekao je Lewis.



Nazad
 
 
 
 
back to top