IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Velika Britanija: Veliki rast privatnih robnih marki u Tescu

04.12.2017
Iz najvećeg maloprodajnog trgovca u UK kažu da prodaja privatnih robnih marki sve više raste. Tesco je izvijestio da je u odnosu na isto razdoblje prošle godine, njihova prodaja porasla za 4,6% i dosegnula je gotovo 50% od ukupne prodaje.
 

Rast je potaknut silnim razvojem proizvoda. Tesco je lansirao 807 novih linija u prvoj polovini godine. Novi portfelj uključuje mini avokada, povrće zabavnih oblika za djecu i lokalno proizvedena piva. U segmentu neprehrambenih proizvoda, Tesco ima dvije nove privatne marke: kuhinjsko posuđe Go Cook (uključujući noževe, pribor za jelo i posuđe) i Fox & Ivy (predmete za kućanstvo).

Tesco može osvojiti povjerenje i dalje ulagati u privatne robne marke, nakon uspjeha svojih brandova Farms, prenosi magazin Retail Week. Sedam je marki svježeg voća, povrća, mesa i peradi, koje je trgovac pokrenuo u 2016. kako bi se izborio s diskonterima, a one sada čine 70% potrošačke košarice.

Također, Tesco je započeo veliku promjenu u načinu na koji radi s 8000 dobavljača na izgradnji dugoročnih odnosa i privlačenju većeg volumena. Dave Lewis, izvršni direktor tvrtke, priopćio je da je 95% dobavljača zabilježilo rast količinske prodaje za više od 100% godišnje (zaključno sa svibnjem ove godine). Drugih 185 dobavljača zabilježilo je rast prometa od više od 50%, a još 330 izvijestili su da se količinska prodaja robe u Tescu povećala za najmanje 25%.

U  određenom je razdoblju Tescova strategija pregovaranja bila da imamo što više dobavljača. Kad sam došao na čelo odlučili smo to promijeniti, tako da tražimo manji broj dobavljača na dulji rok i da doista pokušamo poboljšati zajedničko poslovanje. Upravo to i radimo s malim i velikim dobavljačima, rekao je Lewis.



Nazad
 
 
 
 
back to top