IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Vrhunski glazbeni doživljaji na drugom danu festivalu Ultra Europe

17.07.2017
Nakon spektakularnog otvaranja, festival Ultra Europe se nastavio u još žešćem ritmu. Atmosfera je drugog dana došla do vrhunca tijekom nastupa Armina van Buurena, Stevea Aokija, ali i Davida Guette, Carl Coxa i Stevea Angella.

Osim u vrhunskoj elektroničkoj glazbi, više od deseci tisuća posjetitelja sa svih kontinenata moglo je uživati i u vodećem premium pivu na svijetu - Heinekenu, koji je ujedno i službeno pivo festivala još od njegovog prvog izdanja. U Heinekenovoj VIP zoni zabavljali su se slavni rukometaš Mirza Džomba i njegova supruga Belma, te blogerica Ella Dvornik. Za sve partijanere Heineken je ove godine osigurao novost – svoju Experiential Zonu. U njoj su se ljubitelji elektroničkog zvuka mogli okušati u stage divingu, fotografirati se „u skoku" i nakon toga tu fotografiju odmah podijeliti na društvenim mrežama. 
 
 

Pivo i zabava odlično idu zajedno, a Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli i strast prema glazbi. Dokaz za to je i Heinekenova glazbena platforma Live Your Music koja omogućava uživanje u vrhunskim glazbenim doživljajima. Ultra Europe izvrsno se uklapa u ovaj koncept jer posjetiteljima, osim sjajnog iskustva, nudi i priliku da istinski i kolektivno žive glazbu.

Večeras je zadnja večer i veliko finale petog  izdanja festivala, a nastupit će, između ostalih, nastupaju Hardwell, Martin Garrix, Afrojack i Nicky Romero…

Nazad
 
 
 
 
back to top