IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Orbitov Zubomobil ponovno kreće u osvajanje dječjih osmijeha diljem Hrvatske  |  Tjedan mode BIPA FASHION.HR slavi okruglih 25  |  Franck predstavio slavljenički Weekend espresso ekskluzivno za 10. godišnjicu Weekend Media festiv  |  140 godina Mirne d.d. Rovinj   |  U prvih pola godine udvostručen izvoz vina u Austriju  |  Predsjednica RH posjetila akciju Kupujmo hrvatsko na Trgu bana Jelačića u Zagrebu   |  Kaufland osnovnim školama donira voće i povrće  |  Lidl je otvorio 50. trgovinu u Sloveniji  |  Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije  |  GEFCO stavlja naglasak na daljnji razvoj u regiji Adriatik  |  SPAR Hrvatska podržava Meatless Monday: Veggie proizvodi 10% jeftiniji  |  Dovršena investicija Podravke vrijedna 50 milijuna kuna  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |   ||
   

Svijet: Wow Lively Water stiže na francusko tržište

30.08.2017
Britanska probiotička linija pića Wow Lively Water stiže na francusko tržište, a prema izvješćima, dogovor s Carrefourom već je postignut.
 
Proizvodi koji pomažu u održavanju crijevne flore već su odavno prisutni u SAD-u i Velikoj Britaniji, a sada dobivaju pozornost i u francuskom maloprodajnom sektoru, kako piše LSA-Conso.fr.
 
 

Tri SKU-a proizvoda Wow Lively Water prodavat će Carrefour, najveći lanac supemarketa u državi, te trgovine na malo po 1,99 eura.

Proizvod će biti dostupan u tri okusa: krastavac i zeleni limun, đumbir i naranča te jagoda i jabuka. Svaki je proizvod iz asortimana također organski. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top