IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Orbitov Zubomobil ponovno kreće u osvajanje dječjih osmijeha diljem Hrvatske  |  Tjedan mode BIPA FASHION.HR slavi okruglih 25  |  Franck predstavio slavljenički Weekend espresso ekskluzivno za 10. godišnjicu Weekend Media festiv  |  140 godina Mirne d.d. Rovinj   |  U prvih pola godine udvostručen izvoz vina u Austriju  |  Predsjednica RH posjetila akciju Kupujmo hrvatsko na Trgu bana Jelačića u Zagrebu   |  Kaufland osnovnim školama donira voće i povrće  |  Lidl je otvorio 50. trgovinu u Sloveniji  |  Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije  |  GEFCO stavlja naglasak na daljnji razvoj u regiji Adriatik  |  SPAR Hrvatska podržava Meatless Monday: Veggie proizvodi 10% jeftiniji  |  Dovršena investicija Podravke vrijedna 50 milijuna kuna  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |   ||
   

SAD: Za novu NFL sezonu Budweiser priprema tematsku ambalažu

29.08.2017
Američka pivarska kompanija najavila je da će ambalažu piva Bud Light odjenuti u timske boje u znak svog partnerstva s NFL-om.

Limenke i boce toga branda nosit će 28 novih dizajna sastavljenih od službenih logotipa i boja momčadi NFL-a.
 


Ambalaža odjevena u ruho NFL timova postala je nešto što navijači očekuju svake godine od Bud Lighta, rekla je Anna Rogers, direktorica marketinga za NFL pri Bud Lightu.

Ponosni smo što nastavljamo tu tradiciju i omogućujemo navijačima da i na taj način navijaju za svoj omiljeni klub dok sa svojim prijateljima uživaju u utakmicama NFL-a.
 
Također smo vrlo sretni jer uz limenke prvi put uvodimo NFL ambalažu i na aluminijske boce.

NFL marketinška kampanja za Bud Light podrazumijeva i niz televizijskih reklama tijekom nogometne sezone koja počinje 7. rujna. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top