IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |  Soft Ice Cookie – mekani sladoled za nestrpljive  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju MAGENTA 1 B2B RUN  |  Valentinovo je toplo i slatko uz Franck čajeve  |  FOREO UFO potpuni beauty tretman lica u samo 90 sekund  |   ||
   

SAD: Za novu NFL sezonu Budweiser priprema tematsku ambalažu

29.08.2017
Američka pivarska kompanija najavila je da će ambalažu piva Bud Light odjenuti u timske boje u znak svog partnerstva s NFL-om.

Limenke i boce toga branda nosit će 28 novih dizajna sastavljenih od službenih logotipa i boja momčadi NFL-a.
 


Ambalaža odjevena u ruho NFL timova postala je nešto što navijači očekuju svake godine od Bud Lighta, rekla je Anna Rogers, direktorica marketinga za NFL pri Bud Lightu.

Ponosni smo što nastavljamo tu tradiciju i omogućujemo navijačima da i na taj način navijaju za svoj omiljeni klub dok sa svojim prijateljima uživaju u utakmicama NFL-a.
 
Također smo vrlo sretni jer uz limenke prvi put uvodimo NFL ambalažu i na aluminijske boce.

NFL marketinška kampanja za Bud Light podrazumijeva i niz televizijskih reklama tijekom nogometne sezone koja počinje 7. rujna. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top