IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 18.08.2017 || Agrokor i Sberbank nastavljaju "rat"   |  Vojvodina pomaže organsku proizvodnju  |   PL će nastaviti da raste  |  Todorić sprema tužbu protiv vlade  |   U 2017 najviše uvoza svinjskog mesa, kruha i čokolade  |  Sberbank proširuje tužbe protiv Agrokora   |  Franck grupa s porastom prodaje od 8 posto   |  Povlačenje spornog pravilnika i smanjenje naknada za voće i povrće  |  Na kioscima Tiska duhanski proizvodi Philipa Morrisa i JTI-a  |  Atlantic Grupa donosi Sarajevo Film Festival u domove gledalaca  |  Srbija uvela rigoroznu kontrolu hrvatskih proizvoda  |  Sandor Csanyi želi preuzeti Belje, kliniku Aviva i vilu u Medveji  |  Ministri država regiona traže od Hrvatske hitno ukidanje "diskriminatorske" odredbe  |  Prva pošiljka Ledo sladoleda već je na policama najvećeg portugalskog trgovačkog lanca Pingo Doce  |  Top 100 globalnih brendova za 2017.  |  Povlačenje zagađenih jaja sa polica  |  Sremski okrug bogatiji za još jedan Univerexport  |  Heineken zabeležio veći profit  |  Novi Best market u TC Rem mol  |  Koka popravlja rezultate  |   ||
   

Hrvatska: Žito započelo promociju novog brenda “Dobro”

14.03.2017
Osječko Žito d.o.o. počelo je ovog vikenda promociju trajnih mesnih proizvoda od slavonske svinje pod brendom "Dobro”


Promocija je započela u Osijeku, a potom će uslijediti u Zagrebu, Rijeci i Splitu u trgovačkim centrima Konzumu, Billi, Metrou. Meso za "Dobro” proizvode potječe od svinja iz vlastitog uzgoja tvrtke Žito, a njegova kvaliteta osigurana je vrhunskom svježom sirovinom i najnaprednijom svjetskom tehnologijom za preradu mesa, a blagog je okusa prema mediteranskim recepturama. Investicija u ovaj projekt započela je sredinom 2015. godine, a njezina vrijednost je oko 490 milijuna kuna. Zaposleno je oko 100 novih djelatnika, od čega 15 mladih diplomiranih tehnologa.

"U skladu s imenom brenda ‘Dobro’ želimo svojim primjerom potaknuti ljude da čak i kad je to teži put, uvijek biraju dobro. Želimo potaknuti u Slavoniji novi početak i stvaranje novih dobara, novih radnih mjesta i poslovnih prilika”, ističe Marko Pipunić, predsjednik Uprave Žita d.o.o.

Inače, cilj je cijelog projekta, navode iz Žita, ponuditi proizvode garantirane kvalitete i poznatog podrijetla, što se osigurava kontrolom sljedivosti u svakom segmentu proizvodnje, od zrna do gotovih proizvoda. Upravo zbog toga cijeli proces proizvodnje odvija se u krugu od 90 kilometara, čime se osigurava potpuna kontrola proizvodnje. Za promotorice svojih novih proizvoda Žito je, u suradnji s agencijom Dekra usluge d.o.o., angažiralo nezaposlene žene.

"Ideja je potekla od naših zaposlenica koje su sugerirale kako bi bilo dobro dati ovim ženama priliku da se bar privremeno zaposle i prenose dalje tu zajedničku dobru energij”, naveli su iz Žita, prenosi glas-slavonije.hr


Nazad
 

 
 
 
back to top