IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

Hrvatska: Žito započelo promociju novog brenda “Dobro”

14.03.2017
Osječko Žito d.o.o. počelo je ovog vikenda promociju trajnih mesnih proizvoda od slavonske svinje pod brendom "Dobro”


Promocija je započela u Osijeku, a potom će uslijediti u Zagrebu, Rijeci i Splitu u trgovačkim centrima Konzumu, Billi, Metrou. Meso za "Dobro” proizvode potječe od svinja iz vlastitog uzgoja tvrtke Žito, a njegova kvaliteta osigurana je vrhunskom svježom sirovinom i najnaprednijom svjetskom tehnologijom za preradu mesa, a blagog je okusa prema mediteranskim recepturama. Investicija u ovaj projekt započela je sredinom 2015. godine, a njezina vrijednost je oko 490 milijuna kuna. Zaposleno je oko 100 novih djelatnika, od čega 15 mladih diplomiranih tehnologa.

"U skladu s imenom brenda ‘Dobro’ želimo svojim primjerom potaknuti ljude da čak i kad je to teži put, uvijek biraju dobro. Želimo potaknuti u Slavoniji novi početak i stvaranje novih dobara, novih radnih mjesta i poslovnih prilika”, ističe Marko Pipunić, predsjednik Uprave Žita d.o.o.

Inače, cilj je cijelog projekta, navode iz Žita, ponuditi proizvode garantirane kvalitete i poznatog podrijetla, što se osigurava kontrolom sljedivosti u svakom segmentu proizvodnje, od zrna do gotovih proizvoda. Upravo zbog toga cijeli proces proizvodnje odvija se u krugu od 90 kilometara, čime se osigurava potpuna kontrola proizvodnje. Za promotorice svojih novih proizvoda Žito je, u suradnji s agencijom Dekra usluge d.o.o., angažiralo nezaposlene žene.

"Ideja je potekla od naših zaposlenica koje su sugerirale kako bi bilo dobro dati ovim ženama priliku da se bar privremeno zaposle i prenose dalje tu zajedničku dobru energij”, naveli su iz Žita, prenosi glas-slavonije.hr


Nazad
 

 
 
 
back to top