IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Hrvatska: Žito započelo promociju novog brenda “Dobro”

14.03.2017
Osječko Žito d.o.o. počelo je ovog vikenda promociju trajnih mesnih proizvoda od slavonske svinje pod brendom "Dobro”


Promocija je započela u Osijeku, a potom će uslijediti u Zagrebu, Rijeci i Splitu u trgovačkim centrima Konzumu, Billi, Metrou. Meso za "Dobro” proizvode potječe od svinja iz vlastitog uzgoja tvrtke Žito, a njegova kvaliteta osigurana je vrhunskom svježom sirovinom i najnaprednijom svjetskom tehnologijom za preradu mesa, a blagog je okusa prema mediteranskim recepturama. Investicija u ovaj projekt započela je sredinom 2015. godine, a njezina vrijednost je oko 490 milijuna kuna. Zaposleno je oko 100 novih djelatnika, od čega 15 mladih diplomiranih tehnologa.

"U skladu s imenom brenda ‘Dobro’ želimo svojim primjerom potaknuti ljude da čak i kad je to teži put, uvijek biraju dobro. Želimo potaknuti u Slavoniji novi početak i stvaranje novih dobara, novih radnih mjesta i poslovnih prilika”, ističe Marko Pipunić, predsjednik Uprave Žita d.o.o.

Inače, cilj je cijelog projekta, navode iz Žita, ponuditi proizvode garantirane kvalitete i poznatog podrijetla, što se osigurava kontrolom sljedivosti u svakom segmentu proizvodnje, od zrna do gotovih proizvoda. Upravo zbog toga cijeli proces proizvodnje odvija se u krugu od 90 kilometara, čime se osigurava potpuna kontrola proizvodnje. Za promotorice svojih novih proizvoda Žito je, u suradnji s agencijom Dekra usluge d.o.o., angažiralo nezaposlene žene.

"Ideja je potekla od naših zaposlenica koje su sugerirale kako bi bilo dobro dati ovim ženama priliku da se bar privremeno zaposle i prenose dalje tu zajedničku dobru energij”, naveli su iz Žita, prenosi glas-slavonije.hr


Nazad
 
 
 
 
back to top