IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 24.03.2017 || Ferrero ugovorio kupnju prvoklasnog američkog slastičara  |  Marko Pipunić proglašen Poduzetnikom godine  |  Poznata prva tri finalista Metro Junior Top Chefa  |  Henkel, Tommy i Hajduk Zajedno za dalmatinske nogometne klubove  |   Obnovljeni Tuš supermarket Ptuj   |  RADIONICA: NAPREDNE TEHNIKE PREGOVARANJA S TRGOVCIMA!   |  Aldi uskoro počinje poslovati u Italiji  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Linija organskih brašna Superfoods by Encian  |  Crnagoracoop izvozi kavu u SAD  |  Nova proizvodna linija za punjenje u boce Prolom vode  |  Ireni Domjanović produljen mandat članice Uprave Optima Telekoma  |  Kompanija Jaffa preuzela Banini  |  Lactalis povisio ponudu za kupnju Parmalata  |  Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  P&G i METRO ukazuju na globalni problem nedostatka pitke vode  |   Kofola u 2016.: postojan rast u Češkoj i Slovačkoj, širenje u Adriatic regiji te oporavak u Poljsk  |  „Superheroji po vašoj mjeri” i P&G  |  Njemački lanci u Australiji  |  SPOT platforma za upravljanje opskrbnim lancem doživjela je veliku nadogradnju  |   ||
   

Hrvatska: Žito započelo promociju novog brenda “Dobro”

14.03.2017
Osječko Žito d.o.o. počelo je ovog vikenda promociju trajnih mesnih proizvoda od slavonske svinje pod brendom "Dobro”


Promocija je započela u Osijeku, a potom će uslijediti u Zagrebu, Rijeci i Splitu u trgovačkim centrima Konzumu, Billi, Metrou. Meso za "Dobro” proizvode potječe od svinja iz vlastitog uzgoja tvrtke Žito, a njegova kvaliteta osigurana je vrhunskom svježom sirovinom i najnaprednijom svjetskom tehnologijom za preradu mesa, a blagog je okusa prema mediteranskim recepturama. Investicija u ovaj projekt započela je sredinom 2015. godine, a njezina vrijednost je oko 490 milijuna kuna. Zaposleno je oko 100 novih djelatnika, od čega 15 mladih diplomiranih tehnologa.

"U skladu s imenom brenda ‘Dobro’ želimo svojim primjerom potaknuti ljude da čak i kad je to teži put, uvijek biraju dobro. Želimo potaknuti u Slavoniji novi početak i stvaranje novih dobara, novih radnih mjesta i poslovnih prilika”, ističe Marko Pipunić, predsjednik Uprave Žita d.o.o.

Inače, cilj je cijelog projekta, navode iz Žita, ponuditi proizvode garantirane kvalitete i poznatog podrijetla, što se osigurava kontrolom sljedivosti u svakom segmentu proizvodnje, od zrna do gotovih proizvoda. Upravo zbog toga cijeli proces proizvodnje odvija se u krugu od 90 kilometara, čime se osigurava potpuna kontrola proizvodnje. Za promotorice svojih novih proizvoda Žito je, u suradnji s agencijom Dekra usluge d.o.o., angažiralo nezaposlene žene.

"Ideja je potekla od naših zaposlenica koje su sugerirale kako bi bilo dobro dati ovim ženama priliku da se bar privremeno zaposle i prenose dalje tu zajedničku dobru energij”, naveli su iz Žita, prenosi glas-slavonije.hr


Nazad
 

 
 
 
back to top