IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Isti proizvodi u različitim zemljama nose različite rokove trajanja i upute za skladištenje  |  Nestle stavlja fokus na sektor zdrave hrane, preuzela latinoamerički Terrafertil  |  Bell Food grupi odobreno preuzimanje kompanije Hugli  |  Tržište flaširane vode vrijedno 2,8 milijardi eura  |  Lidl u ožujku raspisuje natječaj za više od 1.000 prodavača  |  Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |   ||
   

Hrvatska: Žito započelo promociju novog brenda “Dobro”

14.03.2017
Osječko Žito d.o.o. počelo je ovog vikenda promociju trajnih mesnih proizvoda od slavonske svinje pod brendom "Dobro”


Promocija je započela u Osijeku, a potom će uslijediti u Zagrebu, Rijeci i Splitu u trgovačkim centrima Konzumu, Billi, Metrou. Meso za "Dobro” proizvode potječe od svinja iz vlastitog uzgoja tvrtke Žito, a njegova kvaliteta osigurana je vrhunskom svježom sirovinom i najnaprednijom svjetskom tehnologijom za preradu mesa, a blagog je okusa prema mediteranskim recepturama. Investicija u ovaj projekt započela je sredinom 2015. godine, a njezina vrijednost je oko 490 milijuna kuna. Zaposleno je oko 100 novih djelatnika, od čega 15 mladih diplomiranih tehnologa.

"U skladu s imenom brenda ‘Dobro’ želimo svojim primjerom potaknuti ljude da čak i kad je to teži put, uvijek biraju dobro. Želimo potaknuti u Slavoniji novi početak i stvaranje novih dobara, novih radnih mjesta i poslovnih prilika”, ističe Marko Pipunić, predsjednik Uprave Žita d.o.o.

Inače, cilj je cijelog projekta, navode iz Žita, ponuditi proizvode garantirane kvalitete i poznatog podrijetla, što se osigurava kontrolom sljedivosti u svakom segmentu proizvodnje, od zrna do gotovih proizvoda. Upravo zbog toga cijeli proces proizvodnje odvija se u krugu od 90 kilometara, čime se osigurava potpuna kontrola proizvodnje. Za promotorice svojih novih proizvoda Žito je, u suradnji s agencijom Dekra usluge d.o.o., angažiralo nezaposlene žene.

"Ideja je potekla od naših zaposlenica koje su sugerirale kako bi bilo dobro dati ovim ženama priliku da se bar privremeno zaposle i prenose dalje tu zajedničku dobru energij”, naveli su iz Žita, prenosi glas-slavonije.hr


Nazad
 
 
 
 
back to top