IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

Hrvatska: dm ženska utrka obara rekorde: Više od 6.900 sudionika trčalo tri utrke

12.06.2017
Rekordnih 5.629 trkačica i 1.276 djece u subotu 10. lipnja okupili su se na šestoj dm ženskoj utrci na Jarunu čime je broj trkačica u usporedbi s prvom godinom porastao čak pet puta, a broj malih trkača babybonus utrke tri puta. Sudjelovanjem u jednoj od tri utrke, natjecateljskoj i rekreativnoj te dječjoj utrci, poslali su do sada najglasniju poruku o važnosti sporta i rekreacije.
 

Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić otvorio je obiteljsko-rekreativno događanje te je pozdravio sve sudionice koje su prepoznale važnost bavljenja sportom i podržale humanitarni cilj utrke.

Pobjedu u natjecateljskoj dm ženskoj utrci treću godinu za redom odnijela je poznata hrvatska maratonka Marija Vrajić, koja je osvojila opremu za trčanje te 3.000 kuna na dm darovnoj kartici. Drugoplasirana Mirica Hrelec te trećeplasirana Željka Šaban uz opremu za trčanje i poklon pakete osvojile su 2.000 kuna, odnosno 1.000 kuna na dm darovnoj kartici.
"Redovito bavljenje sportom ključ je zdravog načina života i u dm-u smo ponosni što smo od 2012. godine dio pokreta popularizacije rekreativnog trčanja. U tome nam je tijekom šest godina pomoglo više od 17.100 žena i 3.600 djece. Utrku organiziramo kako bismo potaknuli građane na bolju brigu o zdravlju i zahvaljujem Hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donni koja nam je pomogla da sudionice ovogodišnje utrke educiramo o važnosti prevencije", izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a.
Potporu dm ženskoj utrci i humanitarnom cilju prikupljanja sredstava za Europa Donnu pružio je i Tomislav Madžar, posebni savjetnik za zdravstvo i sport Predsjednice Republike Hrvatske te voditeljice Ana Miščević, Anja Alavanja Romac i glumica Marijana Mikulić.   

Na dan utrke trkačice su Europa Donni donirale 21.000 kuna, a putem humanitarnog telefona 060 91 91 91 (6,25kn s PDV-om) tijekom deset dana uoči utrke prikupljeno je 26.800 kuna za kupnju uređaja za intraoperativno zračenje. Uređaj smanjuje emisije zračenja, olakšava tijek liječenja i oporavak jer umjesto 25 do 30 dolazaka na terapiju zračenjem, pacijent već nakon nekoliko dana može biti u krugu obitelji i na radnome mjestu.

Utrci se pridružila i poznata food bloggerica Maja Brekalo koja je preuzela odgovornost pripreme obroka od dmBio proizvoda za trkačice i male trkače. Za dobru atmosferu bili su zaduženi Tamara Loos i Saša Lozar, a veliko slavlje sporta i rekreacije zaključeno je koncertom pod zvijezdama grupe Positivo.



Nazad
 
 
 
 
back to top