IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

Dark fruit – Strongbow

„Strongbow, cider broj 1 na svijetu, namijenjen je ponajprije urbanim mladim ljudima koji uživaju u gradskom životu, ali i u prirodi. Najbolji je kada se u njemu uživa nakon posla, kao u laganom 'aperitivu' prije izlaska te kasnije tijekom noći. Idealan je s puno leda, lagan je i osvježavajuć te pruža bogati okus jabuke i crvenog bobičastog voća, a odsad i crnog ribiza", rekao je Roberto Giugliano, direktor Sektora za marketing HEINEKENA Hrvatska.
 
Posebnost Strongbow Apple Cidera su pažljivo odabrane jabuke koje mu daju osvježavajuć i umjereno sladak okus, ali i uravnotežena receptura spravljanja. Naime, za proizvodnju Strongbowa koristi se čak 12 sorti jabuka koje prirodno dozrijevaju na suncu. Proces proizvodnje traje između četiri i šest tjedana, a piće nastaje fermentacijom soka od jabuka. Udio alkohola u ovom cideru iznosi 4,5%, a u njemu podjednako uživaju žene i muškarci.HEINEKEN je diljem svijeta poznat kao proizvođač piva, ali i vodeći proizvođač cidera te najveći svjetski uzgajivač jabuka za izradu ovog pića.
 

 
Noviteti za police
 
 
 
back to top