IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 19.04.2018 || Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu linija proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Dolazi li kraj različitoj kvaliteti naizgled istih proizvoda?  |  Četvrta uzastopna godina rasta prihoda i marže  |  Sindikatima predstavljen plan nagodbe za Agrokor  |   ||
   

HEINZ MAJONEZA I SENF

Od lipnja 2017. tvrtka AWT je, kao ekskluzivni distributer Heinz proizvoda, hrvatskom tržištu predstavio Heinz Seriously Good  majonezu. Posebnost ove majoneze je u njenom okusu, koji dolazi od najkvalitetnijih sastojaka, poput kokošjih jaja iz slobodnog uzgoja, najkvalitetnijeg ulja i octa. Heinz Seriously majoneza dolazi u dva različita pakiranja 220 ml i 400 ml, te se može pronaći na policama slijedećih trgovačkih lanaca: Tommy, Ribola, Istarski Supermarketi, Victa…
 

Heinz Yellow Mustard je novi proizvod na hrvatskom tržištu. Ovi proizvodi su napravljeni od pažljivo izabranih vrsti gorušice, koja se uzgaja na poseban Heinz način, koji ove proizvode čine drugačijim od drugih proizvoda na tržištu. Karakteristika ovih proizvoda je u njihovom posebno izbalansiranom okusu koji je istovremeno nježan i kremast s laganom dozom gorčine karakteristične za senfove. Proizvod dolazi u dva okusa blagi i ljuti, te veličini od 220 ml. Proizvod se može naći na policama Metroa,Tommyja, Ribole, Istarskih Supermarketa…

 
Noviteti za police
 
 
 
back to top