IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

LIMUN NATUR RADLER S LIMUNOM S VISA

Nakon pokretanja suradnje s domaćim proizvođačima limuna u travnju prošle godine, kompanija HEINEKEN Hrvatska predstavila je ograničeno izdanje Karlovačko Limun Natur Radlera – prvog radlera na hrvatskom tržištu za čiju je proizvodnju korišten isključivo domaći limun i to onaj s otoka Visa. 

Ovaj proizvod jedinstveni je spoj svijetlog piva i osvježavajućeg voćnog soka limuna, a u njegovoj se proizvodnji osim soka koristi i kora limuna što mu daje specifičan okus. Kao i svi Karlovačko radleri, sadrži 100% prirodne sastojke i ne sadrži konzervanse, umjetne boje ni sladila.

„Ponosni smo što možemo predstaviti novo, ograničeno izdanje Karlovačko Limun Natur Radlera napravljeno od domaćeg limuna s jednog od naših najljepših otoka. Ovo je rezultat uspješne suradnje između kompanije HEINEKEN Hrvatska i malih proizvođača limuna koji su dokazali da nam mogu osigurati kvalitetne sirovine kakve koristimo u našoj proizvodnji. Karlovačko Limun Natur Radler vrhunski je proizvod čiji su sastojci 100% prirodni, a ponosni smo što uz ječam s hrvatskih polja, sada sadrži i viški limun", istaknuli su iz kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Kompanija HEINEKEN Hrvatska pokrenula je projekt nabavke domaćih sirovina još 2014. kako bi doprinijela održivosti domaćeg uzgoja proizvodnih sirovina te pozitivno utjecala na razvoj lokalnog gospodarstva i poljoprivrede. Projekt je započet suradnjom s domaćim proizvođačima ječma, a proširen je na suradnju s proizvođačima limuna i mandarina za Karlovačko radlere. Tako Karlovačko, najpoznatiji brand kompanije, ali i njegove ekstenzije sadrže ječam s hrvatskih polja, a Karlovačko radleri i domaće agrume. U svrhu proširenja suradnje s proizvođačima ključnih sirovina, kompanija je ove godine pokrenula i Klub proizvođača ječma Karlovačko čiji je cilj okupiti domaće proizvođače pivarskog ječma, doprinijeti održivosti njegove proizvodnje te razvoju hrvatske poljoprivrede općenito.

Ograničeno izdanje Karlovačko Limun Natur Radlera s viškim limunom od lipnja do isteka zaliha dostupno je u nepovratnoj staklenoj boci zapremnine 0,33 l u određenim trgovinama i ugostiteljskim objektima.

 
Noviteti za police
 
 
 
back to top