IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 27.04.2017 || Purina ulaže 500.000 kuna u inicijativu za promicanje udomljavanja kućnih ljubimaca  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Čizmić: Poslovanje Mercatora stabilno  |  Julius Meinl i talentirana umjetnica Oko u Splitu predstavili jedinstvenu skulpturu  |  Talijanska podružnica Spara 2017. planira 200 milijuna eura ulaganja  |  Davidov Hram novi distributer alkoholnih pića Maraska  |  Otvorenje supermarketa Plodine Cres  |  Lansiran Dukat Fit izazov – jedinstveni online fitness program  |  Tuš sve robne marke preselio u Hong Kong   |  Chase oduševila svojim okusom i pokazala zašto je najbolja na svijetu  |  Tele2 Hrvatska: U prvom kvartalu 2017. neto prodaja rasla 8 %  |  AlixPartners savjetnik za restrukturiranje Agrokora  |  NIVEA Invisible for Black&White Fresh dezodorans   |  Lenta objavila rezultate poslovanja u prvom tromjesečju i planove za otvaranje novih trgovina  |  Na Dan planeta Zemlje Dukatovi zaposlenici i menadžeri čistili divlja odlagališta otpada  |  Frankovka Feravina u središtu Dubrovnika  |  Podravkini proizvodi na katarskim policama  |  Mondelez investira 75 milijuna funta u četiri proizvodne linije  |  Lidl predstavio novih 15 domaćih dobavljača voća i povrća  |  Raste prodaja u Tescu   |   ||
   

NESCAFÉ 3in1 kave - lješnjak i čokolada

Dolaskom proljeća NESCAFÉ je odlučio iznenaditi sve ljubitelje kave proširenjem asortimana „3in1" novim okusom Choco Hazelnut.
 
Riječ je o receptu koji je dobio najviše ocjene u okviru istraživanja o okusu i preferencijama lokalnih potrošača, a nastao je spajanjem prepoznatljivog NESCAFÉ okusa s bogatom aromom lješnjaka i čokolade.
 
 
Uz brojne znanstvenike koji doprinose tome da NESCAFÉ sa zadovoljstvom konzumira 475 milijuna ljudi diljem svijeta, NESCAFÉ dodatno angažira i agronome, antropologe i etnografe, a koristi i vodeća svjetska te regionalna istraživanja kako bi shvatio načine na koje ljudi uživaju u kavi.
 
NESCAFÉ je tako prepoznao veliki značaj kombinacije okusa, koja posebno dolazi do izražaja u kategoriji mješavina kave. Inovacije u tom segmentu najčešće se vide kroz lansiranje novih okusa čime se ispunjavaju očekivanja i potrebe ljubitelja kave.Upravo zato NESCAFÉ 3in1 u sklopu svog asortimana nudi široki izbor različitih okusa. Tako kavoljupci, osim u novom Choco Hazelnutu, sa svojim prijateljima i u svakoj prilici mogu uživati u  NESCAFÉ 3in1 inačicama -Classic, Strong, Macchiato, Brown Sugar, Sweet Vanilla, Warmy Caramel ili kavi NESCAFÉ 2in1.

 
Noviteti za police
 
 
 
back to top