IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.04.2018 || Nova linija proizvoda za djecu i mlade iz Olivala  |  Kozmetika Afrodita ruši stereotipe o idealima ljepote   |   Uz NIVEA val svježine ljeto može trajati cijele godine  |  Marketinški tsunami FMCG-u u Zagrebu  |  Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Inovacija i tehnologija unose više zabave u pranje rublja   |  Svaki zalogaj se broji - budite dio pozitivnih promjena!  |  FMCG Marketing Summit: IBM zna kako kreirati marketing s memorijom uz pomoć današnje tehnologije  |  FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova  |  NIVEA donosi novu liniju proizvoda za čišćenje lica   |  Kaufland želi donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u Hrvatskoj  |  S Cammeom povoljnija vožnja do FMCG Marketing Summita  |  Agrokor pod većinskim nadzorom ruskih banaka Sberbank i VTB  |  Direktor marketinga Zagrebačke pivovare na FMCG Marketing Summitu predstavit će priču o Žuji  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Hrvatska gospodarska komora otvara Predstavništvo u Beogradu  |  Prijavite se još danas za najveći marketinški događaj u FMCG-u!  |  O čemu će na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu govoriti Matthew Brown?   |  Veliki dan za FMCG industriju u BiH  |  Plodine krenule s izgradnjom novog supermarketa u Lovranu vrijednog 49 milijuna kuna  |   ||
   

NESCAFÉ 3in1 kave - lješnjak i čokolada

Dolaskom proljeća NESCAFÉ je odlučio iznenaditi sve ljubitelje kave proširenjem asortimana „3in1" novim okusom Choco Hazelnut.
 
Riječ je o receptu koji je dobio najviše ocjene u okviru istraživanja o okusu i preferencijama lokalnih potrošača, a nastao je spajanjem prepoznatljivog NESCAFÉ okusa s bogatom aromom lješnjaka i čokolade.
 
 
Uz brojne znanstvenike koji doprinose tome da NESCAFÉ sa zadovoljstvom konzumira 475 milijuna ljudi diljem svijeta, NESCAFÉ dodatno angažira i agronome, antropologe i etnografe, a koristi i vodeća svjetska te regionalna istraživanja kako bi shvatio načine na koje ljudi uživaju u kavi.
 
NESCAFÉ je tako prepoznao veliki značaj kombinacije okusa, koja posebno dolazi do izražaja u kategoriji mješavina kave. Inovacije u tom segmentu najčešće se vide kroz lansiranje novih okusa čime se ispunjavaju očekivanja i potrebe ljubitelja kave.Upravo zato NESCAFÉ 3in1 u sklopu svog asortimana nudi široki izbor različitih okusa. Tako kavoljupci, osim u novom Choco Hazelnutu, sa svojim prijateljima i u svakoj prilici mogu uživati u  NESCAFÉ 3in1 inačicama -Classic, Strong, Macchiato, Brown Sugar, Sweet Vanilla, Warmy Caramel ili kavi NESCAFÉ 2in1.

 
Noviteti za police
 
 
 
back to top