IN STORE  in your country  
HRVATSKA

Intervju

BIPA Hrvatska: Lokalno u fokusu
BIPA Hrvatska: Lokalno u fokusu

Saška Hitner, rukovoditeljica nabave, BIPA Hrvatska

Ledo Plus:  Integriranim sustavima do potpune sljedivosti
Ledo Plus: Integriranim sustavima do potpune sljedivosti

Kristina Kanisek, direktorica Službe upravljanja kvalitetom i okolišem, Ledo plus d.o.o., kristina.kanisek@ledo.hr 

Grupa Pivac: Najviša razina sigurnosti proizvoda – prioritet
Grupa Pivac: Najviša razina sigurnosti proizvoda – prioritet

Igor Miljak, Predsjednik Uprave PPK Karlovačke mesne industrije (Grupa Pivac)

Podravka: „ Tajna Heljdinog kruha s orasima je tradicionalna receptura uz dodatak strpljenja i pažnje”
Podravka: „ Tajna Heljdinog kruha s orasima je tradicionalna receptura uz dodatak strpljenja i pažnje”

 Erik Rupnik, tehnolog za pekarstvo

KAM: Ponosni smo što smo donijeli niske cijene u Makedoniju
KAM: Ponosni smo što smo donijeli niske cijene u Makedoniju

GOCE KAMČEV, VLASNIK I OSNIVAČ, KAM

Ananas – regionalni div u internetskoj trgovini
Ananas – regionalni div u internetskoj trgovini

Rajko Mandić, CEO, Ananas

Megalant: „ Imamo dva ravnopravna odjela unutar tvrtke”
Megalant: „ Imamo dva ravnopravna odjela unutar tvrtke”

Davor Mihaldinec, CEO, MEGALANT d.o.o./COTEXSA d.o.o, davor@megalant.hr

Imamo osobni DNK, jedinstveni koncept koji se pokazao uspješnim
Imamo osobni DNK, jedinstveni koncept koji se pokazao uspješnim

MARC ERNEST GAROFANI, GENERALNI DIREKTOR, VEROPOULOS

Individualnost, inspiracija, kreativnost
Individualnost, inspiracija, kreativnost

Lidija Drobac, direktorica, Kotanyi Hrvatska

Koncept poslovanja koji štedi i vrijeme i novac kupaca
Koncept poslovanja koji štedi i vrijeme i novac kupaca

EDIN IBRAHIMOVIĆ, IZVRŠNI DIREKTOR ZA BIZNIS OPERACIJE, BINGO

Na putu prema lideru u inovacijama
Na putu prema lideru u inovacijama

Andrej Bele, predsjednik Uprave, Stanić Beverages D.O.O.

„Zahtjevi tržišta nam ne dopuštaju da se opustimo”
„Zahtjevi tržišta nam ne dopuštaju da se opustimo”

Željko Gatjal, Zdenka – mliječni proizvodi d.o.o.

Samura: Revolucija rezanja
Samura: Revolucija rezanja

Deniss Terentjev, izvršni direktor, Samura Kitchen Knives

Gruntek: Vrtovi budućnosti brišu granice između proizvođača i potrošača
Gruntek: Vrtovi budućnosti brišu granice između proizvođača i potrošača

Mirta Alfirev, voditeljica marketinga i komunikacija, Gruntek, marketing@mojgruntek.hr

BIPA Hrvatska: „ Promjena je jedina konstanta ”
BIPA Hrvatska: „ Promjena je jedina konstanta ”

Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPA Hrvatska

Ledo Plus: Kontinuirano stvaramo inovativne proizvode kojima potrošačima nudimo dodanu vrijednost
Ledo Plus: Kontinuirano stvaramo inovativne proizvode kojima potrošačima nudimo dodanu vrijednost

Latica Ivanišević Krasnić, direktorica sektora marketinga i razvoja Ledo Plus i Fortenova grupa Zamrznuta hrana

Dosta oglašavanju unutar okvira
Dosta oglašavanju unutar okvira

Marko Habuš, voditelj marketinga, Drezga d.o.o.

Želimo otvoriti svjetski muzej igračaka
Želimo otvoriti svjetski muzej igračaka

Simon Premrl, direktor tvornice igračaka, UNIKA TTI

Grupa Pivac: „Maksimalno koristimo domaće sirovine”
Grupa Pivac: „Maksimalno koristimo domaće sirovine”

Darko Markotić, direktor proizvodnje Mesne industrije Braća Pivac, Grupa Pivac

Bolton Croatia: Proizvođači imaju mogućnost predviđati i usmjeravati promjene
Bolton Croatia: Proizvođači imaju mogućnost predviđati i usmjeravati promjene

Jelena Manojlović, Product Manager, Home & Personal Care, Bolton Croatia

Henkel: Pozitivan utjecaj na okoliš
Henkel: Pozitivan utjecaj na okoliš

Vanja Legvart, Marketing Manager za LHC Hrvatsku i Sloveniju, Henkel Croatia d.o.o.

Korištenje AI i strojnog učenja u maloprodaji donosi predvidljivost i profit
Korištenje AI i strojnog učenja u maloprodaji donosi predvidljivost i profit

Saša Stjepanović, Yieldigo kompanija

Je li nas new now učinio drukčijima?
Je li nas new now učinio drukčijima?

Irena Smiljanić, Corporate and Government Affairs Manager, EAM, Mondelez

Mladi su prestali gledati TV, budućnost su društvene mreže
Mladi su prestali gledati TV, budućnost su društvene mreže

Pedro Soro Gomar, direktor prodaje, Riso Scotti