KARCHER
POSAO.HR OŽUJAK

UK: Tesco ostvario rast prodaje od 3,1% u 2024.

Svijet

14.04.2025

Grupna prodaja na usporedivoj osnovi porasla je za +3,1% u financijskoj godini 2024./25., dok je prilagođeni operativni profit porastao za +10,9%, dosegnuvši 3.128 milijuna funti.

Prilagođena razrijeđena zarada po dionici porasla je u tom razdoblju za 17,0%, na 27,38 penija, potaknuta višim grupnim operativnim profitom, nižim neto financijskim troškovima i tekućim programom otkupa dionica, navodi se u izvješću grupe.

UK i Irska (ROI) zabilježili su rast od +10,3%, na 3,01 milijardu funti, podržan snažnim prodajnim volumenima i realizacijom programa „Save to Invest“.

Središnja Europa zabilježila je rast od +28,9%, na 112 milijuna funti, zahvaljujući poboljšanom asortimanu kategorija, povećanju volumena i napretku u sklopu istog investicijskog programa.

Slobodni novčani tok iznosio je 1,7 milijardi funti, u usporedbi s 2,06 milijardi prošle godine, dok je neto dug smanjen za 2,4%, na 9,4 milijarde funti.

Tijekom 2024./25. godine, grupa je predstavila više od 1.600 novih ili unaprijeđenih proizvoda, uključujući 400 novih linija u okviru premium asortimana privatne robne marke Finest, čija je ukupna prodaja porasla za 15%.

Naš kontinuirani fokus na vrijednost i kvalitetu, u kombinaciji s vodećom dostupnošću na tržištu, doveo je do još jedne godine povećanog zadovoljstva kupaca i našeg najvećeg tržišnog udjela u gotovo deset godina. Ulagali smo u pružanje odličnih cijena našim kupcima tijekom cijele godine i nastavili s inovacijama. Također postižemo značajan napredak u dugoročnim mogućnostima rasta, dodatno jačajući naše digitalne sposobnosti kroz veću personalizaciju, poboljšano online iskustvo i proširenu ponudu retail medija. Ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez predanosti naših 340.000 kolega, kojima od srca zahvaljujem na njihovom trudu. Spremamo se za godinu pred nama s fleksibilnošću potrebnom za uspjeh na izuzetno konkurentnom tržištu. Unatoč inflacijskim pritiscima, ostajemo posvećeni tome da našim kupcima pružimo najbolju moguću vrijednost pri kupnji u Tescu i vidimo dodatne prilike za jačanje naše konkurentnosti. Stavljajući kupce na prvo mjesto, nastavit ćemo stvarati održivu vrijednost za sve dionike Tesco grupe“, izjavio je Ken Murphy, glavni izvršni direktor Tescoa.

Izvor/Foto: InStore