U trećem kvartalu fiskalne godine 2025. tvrtka je ostvarila neto prodaju od 2,28 milijardi eura, što predstavlja organski pad od 3%.
U prvih devet mjeseci neto prodaja iznosila je 8,45 milijardi eura, uz organski pad od 4%, dok je prijavljeni pad iznosio 5% zbog negativnog utjecaja tečaja od 145 milijuna eura.
Volumen prodaje porastao je za 1%, dok je kombinacija cijena i prodajne kombinacije smanjena za 5%, uglavnom zbog negativnog tržišnog miksa, stoji u priopćenju tvrtke.
Promatrajući po regijama, Amerika je u trećem kvartalu ostvarila rast od 3%, dok je u prvih devet mjeseci zabilježila pad od 2%. Rast je zabilježen u Brazilu i Kanadi, a napreduju brendovi Jameson i Absolut.
Europa je zabilježila kvartalni pad od 7%, kao i devetomjesečni pad od 3%, pri čemu rast u Francuskoj nije uspio nadoknaditi slabije rezultate u Španjolskoj i Njemačkoj.
Azija i ostatak svijeta zabilježili su pad od 6%, uz snažan rast u Indiji, stabilan rast u Japanu, pad u Koreji i pad u Kini zbog slabije potražnje za Martellom, dok su Absolut, Olmeca i Jameson zabilježili rast.
Global Travel Retail segment bilježi pad od 31% u trećem kvartalu te 17% u prvih devet mjeseci, pod utjecajem ukidanja bescarinskog režima u Kini, dok Europa i Amerika bilježe stabilan rast zahvaljujući turizmu i kruzerima.
Međunarodni strateški brendovi pali su 4% u trećem kvartalu i 6% u prvih devet mjeseci, pri čemu su brendovi Jameson, Chivas i Ballantine's zabilježili rast, dok su Martell i Royal Salute izvijestili o padu. Lokalni strateški brendovi zabilježili su pad od 5% u trećem tromjesečju, dok su specijalizirani brendovi pali za 8% u kvartalu i 6% u prvih devet mjeseci.
Tvrtka je potvrdila svoje smjernice za 2025. za niski jednoznamenkasti pad organske neto prodaje, uz očuvanje operativne marže.
Foto: Pernod Ricard