Gebrüder Weiss će 1. lipnja 2025. otvoriti novu nacionalnu organizaciju na Tajlandu, čime dodatno jača svoju prisutnost na tržištu jugoistočne Azije.
Tijekom 2024. godine, Tajland je ostvario izvoz u vrijednosti od oko 300 milijardi američkih dolara, što predstavlja porast od 5 % u odnosu na prethodnu godinu. Industrijska roba čini većinu izvoza (86 %), a ključne kategorije uključuju elektroniku, vozila, strojeve i prehrambene proizvode, navodi se u priopćenju tvrtke.
„Nova nacionalna organizacija omogućuje nam zatvaranje strateške praznine i uspostavu direktnih veza s ključnim tržištima azijsko-pacifičke regije za naše klijente. Tajland je važna izvozna lokacija sa snažnim trgovinskim vezama sa SAD-om, Kinom, Japanom, Australijom i Singapurom – tržištima na kojima smo već prisutni vlastitim lokacijama“, izjavio je Lothar Thoma, generalni direktor za zračni i pomorski prijevoz u Gebrüder Weissu.
Tim od 20 zaposlenika u Bangkoku pružat će usluge međunarodnog zračnog i pomorskog prijevoza, carinskog posredovanja, kao i domaćeg i prekograničnog cestovnog prijevoza.
„Naši zaposlenici imaju dugogodišnje iskustvo u upravljanju međunarodnim transportom. Srednjoročno planiramo proširiti našu ponudu u Tajlandu uključivanjem skladišne logistike, s posebnim naglaskom na automobilski i visokotehnološki sektor“, dodao je Cristian Predan, regionalni menadžer za jugoistočnu Aziju u Gebrüder Weissu.
Ulaskom na tajlandsko tržište, Gebrüder Weiss sada je prisutan u devet zemalja istočne i jugoistočne Azije te Oceanije, uključujući Australiju, Kinu (Greater China), Japan, Maleziju, Novi Zeland, Singapur, Južnu Koreju i Vijetnam. Regionalna mreža sada obuhvaća 35 lokacija s oko 800 zaposlenih.
Foto: Gebrüder Weiss