Ahold Delhaize grupa nastavlja s razvojem e-trgovine u Belgiji otvaranjem novog distributivnog centra u Forestu, koji će omogućiti udvostručenje kapaciteta za online usluge na belgijskom tržištu.
Novi centar, namijenjen pripremi online narudžbi, nadopunit će postojeću infrastrukturu, uključujući lokaciju u Puursu i regionalne centre u Gentu i Liègeu, navodi se u priopćenju tvrtke.
Očekuje se da će centar omogućiti povećanje tjednog kapaciteta narudžbi s 25.000 na 50.000, poboljšati dostupnost proizvoda i dodatno unaprijediti korisničko iskustvo.
Kako ističu iz kompanije, ovaj projekt vrijedan više od 53 milijuna eura, zahvaljujući svojoj omnikanalnoj strategiji, dodatno jača komplementarnost fizičkih trgovina i e-commerce ponude brenda.
„Oduvijek smo bili predvodnici u dostavi prehrambenih proizvoda, a ovaj centar još je jedan dokaz naše predanosti pružanju kvalitetne, brze i održive usluge. Kupci kombiniraju online kupnju s iskustvom kupovine u trgovini. Ovaj hibridni pristup pomaže nam da privučemo nove korisnike – osobito mlađe generacije i obitelji s djecom – te da povećamo njihovu lojalnost Delhaizeu, bilo da kupuju online ili fizički“, izjavio je Xavier Piesvaux, izvršni direktor Delhaize Belgija.
Jennifer Nemry, potpredsjednica za e-trgovinu i podatke u Delhaizeu, dodaje: „Primjećujemo znatno povećanje učestalosti narudžbi, stope zadržavanja i zadovoljstva korisnika. Otvaranje ovog centra ključan je korak u digitalnoj i logističkoj evoluciji Delhaizea. Naš zajednički cilj je omogućiti korisnicima jednostavno i potpuno iskustvo, bilo da kupuju online ili u trgovini.“
Tijekom izgradnje objekta provedene su brojne održive mjere. Sav građevinski otpad je recikliran i ponovno iskorišten, zgrada ne koristi prirodni plin zahvaljujući sustavu toplinskih pumpi, a kišnica se koristi za sanitarije. Pametni krovni prozori optimiziraju prirodno osvjetljenje, a višak topline iz rashladnih sustava koristi se za grijanje objekta. Na krovu su zeleni prostori i solarni paneli.
Ovim proširenjem, Delhaize također odgovara na jaku konkurenciju – uključujući onu iz inozemstva – stvarajući istovremeno gotovo 400 novih radnih mjesta.
Foto: Delhaize