· Milka, legendarni brend čokolade s alpskim mlijekom, prvi je put zakoračila u kategoriju pakiranog peciva.
Milka širi svoj asortiman u kategoriji upakiranog peciva, nudeći nov doživljaj ljubiteljima čokolade. U Istočnoj Europi, gdje su kroasani s čokoladom jedna od omiljenijih poslastica, potrošači su dugo priželjkivali još bogatije iskustvo koje donosi još više uživanja.
Uz čokoladu kao prvi izbor, Milka je prepoznala jedinstvenu priliku da unaprijedi kroasan pružajući čokoladno zadovoljstvo ZA sva osjetila.
Novi Milka čokoladni kroasan je mekan, hrskav, kroasan zlatne boje, bogato ispunjen čokoladom od alpskog mlijeka, po kojoj je Milka brend prepoznatljiv. Od nježne mliječno-čokoladne osnove, preko finog preljeva na vrhu, pa sve do neodoljivog čokoladnog punjenja koje se topi, svaki zalogaj pruža uživanje na potpuno novoj razini.
Stvoriti pecivo koje ispunjava obećanje nježnosti i uživanja koje je u srcu Milka brenda, nije bio lak zadatak. Bile su potrebne tri godine istraživanja i razvoja, nekoliko testiranja s potrošačima i ukupno 2500 sudionika kako bi se ova inovacija dovela do savršenstva. Rezultat? Proizvod koji se svrstava u najboljih 7 % svih inovacija testiranih u posljednje četiri godine* – i predstavlja pravu prekretnicu za kategoriju. [*Nielsen IQ Bases, Romania, 2023]
Savršen za dužu pauzu u kojoj se više uživa, Milka čokoladni kroasan dolazi u pakiranju od 50 g, pojedinačno upakiran zbog praktičnosti. Da bi uživanje bilo bez nereda, tu je i funkcionalna papirnata podloga koja olakšava konzumaciju – gdje god se nalazili.
Kao što je slučaj i sa svim ostalim Milka proizvodima, koristimo čokoladu s alpskim mlijekom koje dolazi isključivo s malih obiteljskih farmi u Alpama, čime potvrđujemo svoju posvećenost kvaliteti i autentičnosti, poručuju iz tvrtke.
Strategija lansiranja novog proizvoda osmišljena je tako da ostavlja snažan dojam. Dizajn pakiranja pažljivo je kreiran i testiran da privuče pažnju i ujedno potakne apetit, osiguravajući isticanje na policama, uz zadržavanje prepoznatljivog Milka identiteta i karakteristične ljubičaste boje.
360° komunikacijska kampanja potaknut će interes uz kompletan medijski miks, uključujući TV, društvene mreže, out-of-home oglašavanje, eCommerce i aktivacije u prodajnim mjestima. Također, na lokalnoj razini bit će organiziran velik broj promocija s uključenim samplingom, što će omogućiti potrošačima da isprobaju ovaj novi proizvod iz prve ruke.