Tvrtka i ove godine obilježava međunarodni mjesec bez plastike u okviru kampanje "Kar kroži, nas povezuje".
Naime, trgovac će tijekom trajanja kampanje na svim prodajnim mjestima postaviti plakate i oznake koje podsjećaju kupce na mogućnosti održive kupovine bez ambalaže i plastičnih vrećica.
U okviru kampanje, koja traje cijelu godinu, kompanija je u travnju i svibnju već isticala prednosti povratne staklene ambalaže, dok će tijekom srpnja fokus biti na kupovini u vlastitoj ambalaži, koja je moguća na svim odjelima s poslugom – kao što su mesnica, ribarnica i delikatesa, kao i u Interspar restoranima.
„U Sparu stalno potičemo kupce na održivu kupnju i nudimo im rješenja i proizvode koji im to omogućuju. Tijekom srpnja želimo ih dodatno motivirati da se prije dolaska u trgovinu organiziraju i ponesu vlastitu ambalažu i vrećice. Vjerujemo da ovakvim inicijativama možemo doprinijeti i širim pozitivnim promjenama u društvu“, rekla je Maša Šprajcar-Rančić, rukovoditeljica za održivi razvoj u Sparu Slovenija.
Podsjetimo, Spar je prvi maloprodajni lanac u Sloveniji koji je početkom 2024. u potpunosti uklonio jednokratne plastične vrećice na odjelu voća i povrća, s ciljem da se godišnje uštedi oko 105 tona plastike. Umjesto njih, kupci mogu koristiti biorazgradive vrećice, kao i SPAR mrežaste vrećice za višekratnu upotrebu. U asortimanu su i višekratne torbe s džepićem za mrežaste vrećice, kao i pamučne torbe, koje su osmislili studenti Akademije za likovnu umjetnost i dizajn Sveučilišta u Ljubljani.
Kompanija je prošle godine u suradnji s udrugom "Ekologi brez meja" također pripremila Vodič za održivu kupovinu, koji sadrži praktične savjete za ekološki odgovornu kupnju, zahvaljujući dostupnim proizvodima i uslugama u njihovim trgovinama.
Foto: Spar