Maloprodajni lanac priopćio je da je bio žrtva kibernetičkog napada, koji je doveo do krađe podataka s računa lojalnosti „nekoliko stotina tisuća“ njegovih kupaca.
Ukradeni podaci uključuju ime, prezime, e-mail adresu, kućnu adresu, broj telefona i broj kartice lojalnosti pogođenih kupaca, navela je kompanija, ističući da je incident „ograničen“, prenosi AFP.
Dodali su kako bankovni podaci, lozinke i PIN kodovi kartica lojalnosti, kao i „iznosi na nagradnim računima“ kupaca nisu bili pogođeni napadom.
Trgovac je obavijestio sve pogođene osobe o incidentu, kao i nacionalnu agenciju za zaštitu podataka Commission nationale de l'informatique et des libertés (CNIL).
Lanac je već bio žrtva sličnog napada u studenom 2024., kada su procurili osobni podaci više od 500 kupaca.
Kompanija je pozvala potrošače da ostanu oprezni u vezi sa sigurnosnim rizicima povezanim s phishingom, odnosno prijevarnim SMS-ovima ili e-mailovima čija je svrha navesti ljude da podijele osobne ili bankovne podatke.
Foto: InStore