FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

UK: Asda bilježi rast prodaje u drugom kvartalu

Svijet

02.09.2025

Asda je objavila rezultate poslovanja za drugi kvartal 2025. godine, koji je završio 30. lipnja, izvijestivši o rastu obujma prodaje zahvaljujući ulaganju u snižavanje cijena.

Ukupni prihod kompanije u ovom razdoblju smanjen je za 0,2% na godišnjoj razini, na 5,3 milijarde funti (6,2 milijarde eura).

Na usporedivoj osnovi, prodaja je pala za 0,2%, što predstavlja poboljšanje od 2,9% u odnosu na prvi kvartal i četvrti uzastopni kvartal poboljšanja LFL prodaje.

Vidjeli smo jasno poboljšanje performansi tijekom drugog kvartala, s jačanjem obujma i usporedive prodaje, potaknuto boljom dostupnošću proizvoda i našim značajnim ulaganjem u cijene. Ovo je proširilo cjenovni jaz u odnosu na konkurente i čvrsto ponovno uspostavilo Asdu kao tradicionalni supermarket s najboljom vrijednošću. Očekujemo da ćemo završiti godinu s rastom usporedive prodaje, jer nastavljamo ulagati u cijene kako bismo zaštitili naše kupce od inflacijskih pritisaka“, poručio je Allan Leighton, izvršni predsjednik Asde.

Asdino ulaganje u Rollback program za snižavanje cijena u cijelom asortimanu, koji obuhvaća oko 14.000 artikala, pridonijelo je prosječnom smanjenju cijena tih proizvoda za oko 22%.

Dostupnost proizvoda ojačala je tijekom kvartala, dosegnuvši 96%, što je ujedno i najviša razina u posljednjih osam godina.

Nakon uspješne integracije svih 469 lokacija kupljenih od Co-op-a i EG Group-a, Asda Express lanac zabilježio je rast usporedive prodaje od 8,6% u drugom kvartalu.

Iz kompanije poručuju da će nastaviti svoj program otvaranja samostalnih Express trgovina početkom listopada, uz planove za otvaranje do 20 novih convenience trgovina diljem UK do kraja godine.

Ranije ovog mjeseca, Asda je najavila ulaganje od 12 milijuna funti (14 milijuna eura) u transformaciju sedam trgovina diljem Yorkshirea i okolnih područja. Svaka lokacija dobit će potpune renovacije prodajnog prostora, s pojednostavljenim rasporedima, modernom rasvjetom i ažuriranom signalizacijom kako bi se stvorilo ugodnije i angažiranije okruženje za kupovinu.


Foto: Asda