Proizvođač brendova Peroni i Pilsner Urquell prijavio je rast prihoda od 0,6% u prvom polugodištu 2025. godine, na 1,3 bilijuna jena (8,43 milijardi eura).
Osnovni operativni profit smanjen je za 3,2% u ovom razdoblju, na 109,7 milijardi jena (681,1 milijun eura), navodi se u priopćenju grupe.
Ukupni obujam prodaje svih pet globalnih brendova kompanije porastao je za 1%, pri čemu je Asahi Super Dry zabilježio rast od 11%, dok je Peroni Nastro Azzurro porastao za 2%.
Jedinična prodajna cijena u kategorijama piva, pića sličnih pivu i bezalkoholnih pića za odrasle porasla je 2%.
Obujam prodaje u kategorijama povezanim s pivom, uključujući bezalkoholna pića za odrasle, ready-to-drink (RTD) alkoholna pića i bezalkoholna gazirana pića za odrasle, porastao je 1% u ovom razdoblju.
Prihodi su premašili prošlogodišnje na konstantnoj valuti, podržani stabilnim napretkom u promišljenim strategijama određivanja cijena, posebno u Japanu i Europi. Iako je osnovni operativni profit opao, revidirali smo godišnju prognozu profita naviše na temelju snažnog učinka u alkoholnom poslovanju u Japanu i Istočnoj Aziji, izgleda za ostale regije i kontinuiranih poboljšanja u troškovnoj učinkovitosti. Nastavit ćemo sa strateškim investicijama u rast kako bismo dodatno ojačali konkurentsku prednost, dok ubrzavamo reforme strukture prihoda kako bismo osigurali ostvarenje godišnjeg plana. Također, u cilju postizanja ključnih ciljeva do 2030., cilj nam je povećanje korporativne vrijednosti raspodjelom kapitala na investicije u rast i povrat dioničarima, uključujući otkup dionica, poručio je Atsushi Katsuki, predsjednik i izvršni direktor Asahi grupe.
Grupa u 2026. godini očekuje rast prihoda od 2,4%, kao i rast osnovnog operativnog profita od 4,1%.
Foto: Pixabay