4. studenoga 2025., Mozaik Event Centar, Zagreb
U utorak, 4. studenoga 2025., Mozaik Event Centar u Zagrebu bit će domaćin jubilarnog, 10. FMCG Retail Summita: ključnog godišnjeg okupljanja domaće i regionalne industrije robe široke potrošnje i maloprodaje.
Valérie Vander Haeghen provela je 21 godinu u kompaniji Procter & Gamble, uglavnom u području upravljanja kategorijama, gdje je bila direktorica za Europu multifunkcionalnog tima – prodajnog i marketinškog – zaduženog za unapređenje izvrsnosti u trgovinama kroz Category Management i promotivne materijale na prodajnim mjestima (POSM). Dugi niz godina bila je odgovorna za obuku svih novih zaposlenika u području upravljanja kategorijama diljem Europe.
Razvila je praksu Category Managementa i u online poslovanju te predvodila novu strategiju za unapređenje održivosti POSM-a. Također je specijalizirana za psihologiju potrošača, gdje koristi uvide iz bihevioralnih znanosti kako bi poboljšala iskustvo kupovine – kako online, tako i u fizičkim trgovinama. U ljeto 2020. godine započela je novu profesionalnu etapu.
Danas radi kao konzultantica, pomažući kompanijama da educiraju svoje timove u području Category Managementa i komunikacije na prodajnim mjestima, razvijaju strategije i akcijske planove za unapređenje održivosti POSM-a te optimiziraju online korisnička iskustva na desktop i mobilnim uređajima. Paralelno s tim, predaje marketing na jednom sveučilištu u Belgiji.
Tijekom proteklih devet izdanja, Summit je okupio više od 3000 sudionika, više od 400 tvrtki i preko 200 sponzora, čime je postao vodeća platforma za razmjenu znanja, uvid u tržišne trendove i umrežavanje ključnih aktera FMCG sektora.
Pozivamo sve dosadašnje i nove sponzore da budu dio ovog posebnog izdanja te se pridruže obilježavanju deset godina sadržajno najbogatijeg i najutjecajnijeg događaja u industriji.
Rezervirajte datum – 4. studenoga 2025. – i ne propustite najveće izdanje Summita dosad. 10. FMCG Retail Summit dolazi s više energije, sadržaja i iznenađenja nego ikad!
KONTAKTI
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425
Jelena Lazarić, glavna urednica InStore magazina
PIS: Trgovine bez radnog vremena - Budućnost maloprodaje?
Tomislav Peras, direktor Prodaje i marketinga
Pametne trgovine bez osoblja, otvorene 24 sata dnevno, mijenjaju pravila igre u maloprodaji. Tehnologije poput Grab & Go sustava, RFID-a i samonaplate omogućuju brzo, jednostavno i bezgotovinsko iskustvo kupovine – ali otvaraju i pitanja krađe, kontrole pristupa te spremnosti kupaca na potpuni self-service. Kroz primjere iz prakse u Europi analiziramo što funkcionira, što ne, i gdje je tržišni potencijal za FMCG sektor u Hrvatskoj. Je li trgovina bez radnog vremena samo tehnološki trend ili održiv model budućnosti?
Jasmin Vakufac, Senior Client Executive, NielsenIQ
„To je moj brend i samo njega kupujem.” Ima li danas potrošač „svoj“ brend ili su se njegove navike promijenile i javlja li se spremnost za alternativu, prvenstveno misleći na razmatranje kupovine trgovačke robne marke? Donosimo pregled kretanja FMCG industrije u Hrvatskoj, potrošačkih navika s fokusom na proizvođačke brendove i trgovačke robne marke te s kojim se današnjim izazovima susreću u pridobivanju potrošača.
Konzum – kako zadržati fokus u dinamičnim vremenima
Zoran Mitreski, Izvršni direktor Fortenova grupe za maloprodaju i predsjednik Uprave (CEO) Konzuma
Kao čelni čovjek vodećeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj, Zoran Mitreski predstavit će ključne strateške odrednice Konzuma. Fokus kompanije bio je i ostao na ljudima, bez obzira na promjene s kojima se kontinuirano suočava cijelo tržište. Kroz konkretne primjere i iskustva, sudionici će dobiti vrijedan uvid u to kako Konzum odgovara na zahtjeve kupaca, zaposlenika, poslovnih partnera i zajednice, u vremenima u kojima globalni i lokalni izazovi postaju pravilo umjesto iznimke, a tržište je konkurentnije i dinamičnije nego ikad.
Mladen Kožić, Business Development Manager for Croatia and Serbia, YouGov
Danas ju imaju gotovo svi trgovci. Istražit ćemo na primjerima dvaju kartica lojalnosti kako utječu na kupovno ponašanje Shoppera. Je li kartica lojalnosti ”win-win” za trgovca i za Shoppera? Štedimo li s njom ili trošimo više? Što Shopper o njima misli, a što s njima zaista radi?
Ivan Dušević, Director, Services Business Development, Mastercard
U svom predavanju Ivan će pokazati kako kombinacija transakcijskih podataka i umjetne inteligencije omogućuje dublje razumijevanje potrošača od onoga što nude tradicionalna istraživanja tržišta. Kroz konkretne primjere objasnit će zašto su neki uvriježeni mitovi o ponašanju kupaca pogrešni te kako se uz naprednu analitiku mogu donositi informiranije poslovne odluke i razvijati učinkovitije strategije rasta.
Razgovor s predsjednikom Uprave Studenca: Iz prve ruke o jedinstvenom poslovnom modelu i najbrže rastućoj maloprodajnoj mreži u Hrvatskoj
Michał Seńczuk, Predsjednik Uprave (CEO), Studenac
Hrvoje Stojić, Glavni ekonomist Hrvatske udruge poslodavaca, moderator
Tema razgovora bit će širenje maloprodajne mreže, uvođenje inovacija, važnost lokacija, izazovi vezani uz radnu snagu, kretanje cijena i suradnja s dobavljačima, s naglaskom na to kako Studenac gradi svoj poslovni model i doprinosi transformaciji hrvatske maloprodaje.
Maloprodaja sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije trgovine današnjice i što nas čeka sutra
Matthew Brown, Retail Trend Futurist, Echochamber
Najpoznatiji europski retail futurist vodi nas na putovanje kroz najinspirativnije trgovine svijeta. Brown istražuje kako trgovci pretvaraju fizičke prostore u iskustva ispunjena dizajnom, pričanjem priča i inovacijama. Od pažljivo odabranog asortimana i vizualnog merčandajzinga do korisnih tehnologija i uranjajućih ambijenata – ovo predavanje pokazuje kako klasične trgovine i dalje mogu inspirirati u svijetu u kojem se sve može naručiti online. Da bi opstala, maloprodaja mora inspirirati.
Valérie Vander Haeghen, konzultant, Belgija (ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)
Category Management danas nije samo pitanje planograma i rasporeda polica. To je strateška disciplina koja oblikuje iskustvo kupovine i jača suradnju između brendova i trgovaca. Kroz praktične primjere iz najboljih praksi, Valérie će pokazati kako se kombiniranjem psihologije kupovine, održivosti, izvršne izvrsnosti i strateškog upravljanja kategorijama postiže stvarni utjecaj — na polici i daleko šire.
Čisto, održivo i digitalno: vođenje promjena u eri digitalne maloprodaje
Claus Renner, Director Corporate Accounts Europe, Food Retail Service, Ecolab
U industriji koja se suočava s velikom fluktuacijom zaposlenika, čestim regulatornim izmjenama i digitalnim poremećajima, održavanje dosljednih standarda sigurnosti hrane postalo je sve složenije. Pogledajmo velike prilike koje donose inovacije i održivost, jer upravo one transformiraju higijenu i sigurnost u maloprodaji hrane uvođenjem pametnih tehnologija i ekološki prihvatljivih praksi koje poboljšavaju usklađenost i smanjuju utjecaj na okoliš.
Okrugli stol: Brendovi koji pokreću – prodaja, inovacije i partnerstva u industriji pića
Dino Martinović, Marketing Manager, G3 Spirits, moderator
Marko Lovrić, direktor prodaje, SBU Beverages, Atlantic Grupa
Jakša Maganic, direktor prodaje, Coca-Cola HBC
Slobodan Zlatanovski, Country Manager, Henkell Freixenet Croatia
Sudionici će podijeliti primjere dobre prakse u hrvatskom maloprodajnom okruženju te iskustva u prodaji i izvozu. Kroz njihove poglede donijet će se i analiza tržišta, što panel čini prilikom za bolji uvid u dinamiku i perspektive industrije pića.