FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

10. FMCG Retail Summit Zagreb: Trgovine bez radnog vremena - Budućnost maloprodaje?

Događaji

03.09.2025

Tomislav Peras, direktor Prodaje i marketinga, PIS d.o.o.

4. studenoga 2025., Mozaik Event Centar, Zagreb

U utorak, 4. studenoga 2025., Mozaik Event Centar u Zagrebu bit će domaćin jubilarnog, 10. FMCG Retail Summita: ključnog godišnjeg okupljanja domaće i regionalne industrije robe široke potrošnje i maloprodaje.

Tomislav Peras je profesionalac s gotovo 20 godina iskustva u prodaji, marketingu, nabavi i menadžmentu, razvijenih kroz sektore strojarstva, automatizacije i, posljednjih deset godina, IT rješenja za maloprodajni sektor. Kao direktor Prodaje i marketinga u tvrtki PIS d.o.o., aktivno sudjeluje u tržišnom razvoju i poslovnoj primjeni naprednih tehnologija u trgovini, uključujući samonaplatne sustave (SCO), elektroničke etikete (ESL), pametne trgovine, ERP integracije i digitalnu transformaciju prodajnih mjesta.

Diplomirani inženjer strojarstva s Executive MBA diplomom poslovne škole Cotrugli Business School, gradio je karijeru kroz rukovodeće pozicije u industrijama koje traže preciznost, učinkovitost i brzo donošenje odluka – od proizvodne automatizacije do FMCG-a i retail tehnologije. Njegov rad obuhvaća izgradnju i vođenje visokoučinkovitih timova, razvoj tržišnih strategija i blisku suradnju s vodećim maloprodajnim partnerima u regiji.

Kroz karijeru je uspješno vodio projekte usmjerene na unapređenje korisničkog iskustva i operativne učinkovitosti. Strastven, direktan i orijentiran na rezultate, Tomislav vjeruje da je ključ uspjeha u trgovini upravo u povezivanju ljudi, procesa i tehnologije.

Trgovine bez radnog vremena: Budućnost maloprodaje?

Pametne trgovine bez osoblja, otvorene 24 sata dnevno, mijenjaju pravila igre u maloprodaji. Tehnologije poput Grab & Go sustava, RFID-a i samonaplate omogućuju brzo, jednostavno i bezgotovinsko iskustvo kupovine – ali otvaraju i pitanja krađe, kontrole pristupa te spremnosti kupaca na potpuni self-service. Kroz primjere iz prakse u Europi analiziramo što funkcionira, što ne, i gdje je tržišni potencijal za FMCG sektor u Hrvatskoj. Je li trgovina bez radnog vremena samo tehnološki trend ili održiv model budućnosti?


Tijekom proteklih devet izdanja, Summit je okupio više od 3000 sudionika, više od 400 tvrtki i preko 200 sponzora, čime je postao vodeća platforma za razmjenu znanja, uvid u tržišne trendove i umrežavanje ključnih aktera FMCG sektora.

Pozivamo sve dosadašnje i nove sponzore da budu dio ovog posebnog izdanja te se pridruže obilježavanju deset godina sadržajno najbogatijeg i najutjecajnijeg događaja u industriji.

Rezervirajte datum – 4. studenoga 2025. – i ne propustite najveće izdanje Summita dosad. 10. FMCG Retail Summit dolazi s više energije, sadržaja i iznenađenja nego ikad!


KONTAKTI

Jelena Lazarić 
jelena@b2bmedia.org 
095 5512134

Antonia Bošnjak 
antonia@b2bmedia.org
099 6122310

Krešimir Žaler 
kresimir@b2bmedia.org
0957493743

Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425


www.fmcg-summit.hr