FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

Uloga ljudskih resursa u razvijanju tržišta

Promo

17.09.2025

Ljuski resursi postali su strateški partner u razvoju tržišta. Kroz regrutaciju, obuku i razvoj prodajnog osoblja doprinose značajnom utjecaju poslovnog rasta. Obzirom na sve veću potrebu za brzim i učinkovitijem širenjem na tržištu, korištenje vanjskih trgovačkih putnika postalo je pratkično rješenje, ali zahtjeva vrlo jasne metrike i sustave za praćenje rezultata.

Autorica: Ana Širola Divković, Papillon Trade d.o.o.

U svojih 7 godina poslovanja, Papillon trade d.o.o. pozicionirao se kao bitan partner tvrtkama koje nastoje svoje proizvode održati prepoznatljivima na tržištu, sve to kroz unaprijeđenje prodajnih procesa na terenu i uspješno se noseći sa izazovima tržišta kroz tehnološke inovacije i snažne odnose sa renomiranim dobavljačima. Kako bi povećao učinkovitost i transparentnost prodaje, Papillon trade d.o.o. interno je razvio i implementirao vlastitu mobilnu aplikaciju, koju svakodnevno koristi više od 28 vlastitih trgovačkih putnika te više od 300 trgovačkih putnika dobavljača sa kojima surađujemo te drugih tvrtki za unaprijeđenje prodaje.

Neke od mogućnosti koje aplikacija nudi jesu:

- evidencija posjeta i narudžbi u stvarnom vremenu

- evidencija broja složenih kartona, broja naručenih kartona robe, nadopune prema centralnom skladištu

- automatsko prenošenje informacija dobavljačima

- ostavljanje komentara na naloge dok je trgovački putnik još na prodajnom mjestu

- mjerenje ključnih parametara učinka poput: broj dnevnih posjeta kod kupaca, vrijeme provedeno na prodajnom mjestu, učestalost i kvaliteta narudžbi

Papillon trade d.o.o. je kroz digitalizaciju poslovanja i svojim predanim radom s dobavljačima izgradio fleksibilan, skalaran i mjerljim prodajni sustav koji osigurava visoku razinu kontrole, brzine i kvalitete u svakodnevnim aktivnostima.

Mnogi su razlozi i prednosti zašto se brojne tvrtke u današnje vrijeme odlučuju na korištenje outsourcing prodaje ili surađuju s vanjskim trgovačkim putnicima, a neki od njih su:

  1. Fleksibilnost - mogućnost bržeg angažiranja i skaliranja po potrebi
  2. Ušteda troškova - nema troškova zapošljavanja, obuka, beneficija
  3. Lokalno znanje - vanjske tvrtke sa trgovačkim putnicima već imaju razvijene mreže u ciljanim regijama
  4. Brži ulazak na tržište - gotova infrastruktura za distribuciju i prodaju

Unapređivač prodaje na terenu je lice brenda. Njegova prepoznatljivost gradi povjerenje, potiče prodaju i jača tržišnu prisutnost. Ulaganje u profesionalni izgled, edukaciju i digitalnu podršku, izravno se vraća kroz bolje rezultate i jači brend. Njegova uloga je sve važnija u vremenima visoke konkurencije, jer upravo njegova prisutnost, angažman i znanje čine razliku na prodajnom mjestu.

Ključne uloge unapređivača prodaje:

  1. Povećanje prodaje na licu mjesta
  2. Briga o vidljivosti proizvoda i brenda
  3. Prikupljanje povratnih informacija
  4. Izgradnja odnosa s maloprodajom

U našem radu, naglasak stavljamo organizaciji rada, budući da pravilnim postavljanjem prioriteta postižemo maksimalni učinak radom na terenu te našim partnerima kroz aplikaciju, omogućujemo potpunu transparentnost u vezi s odrađenim poslovima naših trgovačkih putnika na prodajnim mjestima. Osiguravanjem potpunog uvida u rad trgovačkih putnika, ne samo da poboljšavamo komunikaciju, već stvaramo temelje za dugotrajne i kvalitetne poslovne odnose, zasnovane na povjerenju i transparentnosti.

U Papillon Tradeu smatramo da su ljudski potencijali ključ uspjeha u svakom aspektu poslovanja, a naročito u unaprjeđenju prodaje. Naši trgovački putnici nisu samo prodajni predstavnici, već i katalizatori rasta za naše partnere.

Kako naši ljudi doprinose uspjehu?

Naši trgovački putnici imaju dugogodišnje iskustvo i usmjereni su na izgradnju dobrih odnosa s voditeljima prodajnih mjesta. Na temelju povratnih informacija s terena, naši putnici strateški predlažu dodatna izlaganja i promocije za artikle koji su na akcijama, čime povećavamo vidljivost i prodaju tih proizvoda. Naš tim trgovačkih putnika pokriva cjelokupno

tržište Republike Hrvatske, uključujući sezonske mjeseca kada je potražnja na vrhuncu, te osigurava pristup čak i većim otocima. Naša fleksibilnost i prilagodljivost tržištu pomažu partnerima da ostvare optimalne poslovne rezultate i brzo reagiraju na promjene na tržištu.

Uloga ljudskih resursa u razvijanju tržišta je izuzetno važna, iako se ponekad percipira kao indirektna. Kada govorimo o razvijanju tržišta, često mislimo na prodaju, marketing i poslovni razvoj, no bez kvalitetnog ljudskog potencijala – nema stvarnog napretka.