ORGULA
PIS

Belgija: Delhaize jača održivost privatne robne marke

Svijet

21.10.2025

Delhaize ponovno poduzima važan korak prema ostvarenju svojih ciljeva održivosti te ove jeseni uvodi potpuno novi asortiman hibridnih proizvoda koji kombiniraju prepoznatljiv okus mesa s biljnim sastojcima.

Ovom inicijativom, navode iz kompanije, Delhaize želi inspirirati svoje kupce da otkriju više biljnih alternativa i pomoći im da svjesnije biraju hranu s manjim CO₂ otiskom.

Kako objašnjavaju u kompaniji, primijećena je stagnacija prijelaza na potpuno biljne zamjene za meso, jer nisu svi potrošači spremni na takvu odluku. Kako bi dodatno potaknuo konzumaciju biljnih proteina, a istovremeno odgovorio na potrebe kupaca, Delhaize sada ulaže u hibridni pristup.

„Naši kupci sve su više zainteresirani za održivost, zdravlje i okus. Međutim, primjećujemo da još uvijek postoje određene prepreke, poput tradicije konzumiranja mesa u belgijskoj kuhinji ili pitanja o okusu i nutritivnoj vrijednosti. S ovim hibridnim asortimanom nudimo jednostavno rješenje: proizvode koji imaju poznat okus, ali s manjim ekološkim utjecajem i dodatno sadrže 30% manje masti. Želimo našim kupcima olakšati život kada je riječ o održivosti i zdravlju, bez kompromisa u doživljaju okusa“, rekao je Jonathan Hertog, potpredsjednik za svježe proizvode i nabavu u Delhaizeu.

Životinjski sastojci djelomično su zamijenjeni biljnima poput tikvica i graha, a recepti su temeljito testirani kako bi se postigao optimalan okus i tekstura te su potom potvrđeni putem neovisnog istraživanja okusa (Normec Testing).

Asortiman će obuhvaćati delikatesne i svježe mesne proizvode, poput hibridnog pilećeg filea, salame, šunke, kao i miješanog mljevenog mesa i burgera.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Delhaize