Tvrtka je u prvom kvartalu svoje financijske 2026. godine zabilježila organski pad neto prodaje od 7,6 %, na 2,4 milijarde eura, dok je prijavljena prodaja pala za 14,3 %.
Prodaja u segmentu Global Travel Retail bila je slaba, no očekuje se oporavak u drugom kvartalu zahvaljujući ponovnom početku prodaje konjaka nakon završetka antidampinške istrage u srpnju.
Zemlje koje su imale pozitivan prodajni zamah u prvom kvartalu uključuju Kanadu, Tursku, Japan i Južnu Afriku.
Obujam prodaje opao je na ključnim tržištima, posebno u SAD-u i Kini, zbog prilagodbi zaliha, kao i u Indiji zbog promjena akciza u saveznoj državi Maharashtra.
Što se tiče Europe, kompanija bilježi stabilizaciju prodaje u Španjolskoj, usporavanje pada u Njemačkoj, dok su Francuska i UK zabilježile blage padove.
Gledano po brendovima, segment strateških međunarodnih brendova bilježi pad od 9 %, uglavnom zbog Martella u Kini, Jamesona i Absoluta u SAD-u, Ballantine’sa u južnokorejskom Travel Retail segmentu i Royal Salutea na Tajvanu.
Strateški lokalni brendovi bilježe pad od 4 %, dok su specijalizirani brendovi pali za 5 %. RTD segment (gotova pića) zabilježio je snažan rast od 10 %.
Za financijsku 2026. godinu kompanija očekuje poboljšanje trendova organske neto prodaje, s jačim fokusom na drugu polovicu godine, iako će negativan utjecaj deviznih tečajeva ostati prisutan.
— Uvjereni smo u svoju strategiju, operativni model i predanost naših timova da dugoročno osiguramo održiv rast vrijednosti — poručuju iz kompanije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Pixabay