ORGULA
PIS

SAD: Costco ostvario rast prodaje od 8,1% u 2025.

Svijet

23.10.2025

Kompanija je prijavila rast neto prodaje u 2025. godini od 8,1%, na 269,9 milijardi dolara, u odnosu na 249,6 milijardi dolara godinu ranije.

Neto prodaja u četvrtom tromjesečju porasla je za 8,0%, na 84,4 milijarde dolara, u usporedbi sa 78,2 milijarde dolara prošle godine.

Neto dobit za četvrto tromjesečje iznosila je 2,610 milijardi dolara, odnosno 5,87 dolara po razrijeđenoj dionici, u usporedbi s 2,354 milijarde dolara, odnosno 5,29 dolara po dionici prošle godine. Na godišnjoj razini, neto dobit iznosila je 8,099 milijardi dolara, odnosno 18,21 dolara po razrijeđenoj dionici, u usporedbi sa 7,367 milijardi dolara, odnosno 16,56 dolara po razrijeđenoj dionici prethodne godine.

Costco trenutno upravlja s 914 skladišta (odnosno trgovina), uključujući 629 u Sjedinjenim Državama i Portoriku, 110 u Kanadi, 42 u Meksiku, 37 u Japanu, 29 u Ujedinjenom Kraljevstvu, 20 u Koreji, 15 u Australiji, 14 na Tajvanu, sedam u Kini, pet u Španjolskoj, po dva u Francuskoj i Švedskoj te po jedno na Islandu i Novom Zelandu.

Kompanija također upravlja internetskim trgovinama u SAD-u, Kanadi, Ujedinjenom Kraljevstvu, Meksiku, Koreji, Tajvanu, Japanu i Australiji. Prodaja putem e-trgovine porasla je u četvrtom tromjesečju za 13,5% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, dok je u 2025. premašila 19,6 milijardi dolara, što je povećanje od 16% u odnosu na prethodnu godinu.

Posjećenost trgovinama i internetskim stranicama Costca porasla je globalno za 3,7% tijekom tromjesečja, dok je prosječna vrijednost transakcije porasla za 2,6%.

Tijekom tromjesečja, prodaja u kategoriji svježih proizvoda Costca, koja uključuje lako pokvarljive artikle, porasla je za visok jednocifren postotak, predvođena dvoznamenkastim rastom u segmentu mesa.

Prodaja neprehrambenih proizvoda također je porasla za visok jednocifren postotak, pri čemu su nakit, poklon kartice, igračke i muška odjeća svi zabilježili dvoznamenkasti rast u odnosu na prošlu godinu.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Unsplash