Proizvođač je prijavio rast prodaje u trećem tromjesečju od 3,9%, od čega 1,5% dolazi od rasta obujma, a 2,4% od rasta cijena.
Sve poslovne grupe ostvarile su osnovni rast prodaje iznad 3%, dok su Power brendovi, koji čine 78% ukupnog prometa, zabilježili osnovni rast prodaje od 4,4%, s 1,7% iz obujma i 2,6% iz cijena, navodi se u priopćenju kompanije.
Osnovni rast prodaje iznosio je 4,0% isključujući sladoled, s 1,7% iz obujma i 2,2% iz cijena, što predstavlja sekvencijalno poboljšanje u odnosu na 3,1% u drugom tromjesečju.
Beauty & Wellbeing ubrzao je osnovni rast prodaje na 5,1%, predvođen dvoznamenkastim rastom brendova Dove Hair, Vaseline, Liquid I.V., Nutrafol, Hourglass i K18. U segmentu Personal Care osnovni rast prodaje iznosio je 4,1%.
Home Care ostvario je osnovni rast prodaje od 3,1%, dok je segment Foods zabilježio osnovni rast prodaje od 3,4%. Sladoled je ostvario rast prodaje od 3,7%, potaknut rastom cijena.
Razvijena tržišta (44% ukupnog prometa grupe) zabilježila su rast prodaje od 3,7%, s rastom od 5,5% u Sjevernoj Americi i 1,1% u Europi. Tržišta u razvoju zabilježila su rast od 4,1%.
Ukupan promet iznosio je 14,7 milijardi eura, što predstavlja pad od 3,5% u odnosu na prethodnu godinu.
„Nastavili smo ostvarivati bolje rezultate od tržišta u razvijenim zemljama u trećem tromjesečju, vođeni našim snažnim programom inovacija, a nakon odlučnih intervencija poboljšali smo rezultate na tržištima u razvoju, uz povratak na rast u Indoneziji i Kini. Rast je bio široko rasprostranjen, prisutan u svim poslovnim grupama i vođen našim Power brendovima. Naš učinak, isključujući segment sladoleda, pokazao je dobro sekvencijalno poboljšanje uz porast obujma prodaje. Očekujemo završetak razdvajanja poslovanja sa sladoledom do kraja godine. Time ćemo stvoriti jednostavniji Unilever, s jasnijim fokusom i strukturno višim profitnim maržama. Gradimo portfelj brendova spreman za budućnost – s većim udjelom Beauty, Wellbeing i Personal Care segmenata, fokusom na premium kategorije i digitalnu trgovinu te oslanjanjem na rast u SAD-u i Indiji. Stavljanjem želje u središte naše strategije i izvrsnom realizacijom u svakom kanalu, postavljamo Unilever za uspjeh,“ izjavio je Fernando Fernandez, izvršni direktor Unilevera.
Za cijelu 2025. godinu kompanija očekuje rast prodaje u rasponu od 3% do 5%, kao i poboljšanje osnovne operativne marže, s maržama u drugoj polovici godine od najmanje 18,5%.
Podsjetimo, kompanija je nedavno priopćila da će doći do odgode plana za izdvajanje svoje kompanije Magnum Ice Cream Company, navodeći kako je aktualna obustava rada američke vlade značajan faktor koji utječe na vremenski okvir procesa.
Iz kompanije dodaju da sav pripremni rad i dalje teče i dobro napreduje te da se razdvajanje očekuje do četvrtog tromjesečja.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Unilever