Mondelēz International i DS Smith planiraju testirati papirnate kutije za Cadbury Heroes čokolade u Tesco trgovinama.

Počevši od ovog mjeseca, u sklopu inicijative „testiraj i nauči“, 300.000 papirnatih kutija Cadbury Heroes bit će pušteno u prodaju u Tesco trgovinama diljem Ujedinjenog Kraljevstva. Svako će pakiranje imati OPRL oznaku koja pruža informacije o recikliranju, prenosi portal Packaging Europe.
Potrošači su također pozvani da podijele svoje dojmove skeniranjem QR koda koji se nalazi na donjoj strani poklopca. Ove će informacije, kako ističu iz kompanija, doprinijeti budućim, širim inicijativama u području ambalaže.
Ova je inicijativa dio globalne strategije Mondelēza „Pack Light and Right“, u okviru koje tvrtka nastoji dizajnirati ambalažu koja je prikladna za recikliranje, koristi reciklirane materijale gdje je to moguće te unaprijediti infrastrukturu i kapacitete za recikliranje.
U međuvremenu, DS tvrdi da je uklonio 1,7 milijardi komada plastike iz upotrebe, pomažući kupcima da eliminiraju otpad kroz svoju strategiju „Now and Next“, dok se smatra da je Tesco, kroz svoju strategiju „4Rs“, uklonio više od 2,5 milijardi komada plastike iz proizvoda vlastite robne marke do travnja 2025. godine.
„Izuzetno smo ponosni što možemo najaviti nove Cadbury Heroes papirnate kutije i veselimo se povratnim informacijama potrošača o novoj ambalaži. Papirnate kutije još jednom pokazuju predanost Mondelēza razvoju održivih rješenja za pakiranje, a ova inicijativa ‘testiranja i učenja’ u partnerstvu s Tescem pomoći će nam unaprijediti dugoročne napore za smanjenje upotrebe nove plastike“, izjavila je Joanna Dias, voditeljica održivosti za UK u Mondelēz Internationalu.
„Oduševljeni smo suradnjom s Mondelēz Internationalom na još jednoj inicijativi održivog pakiranja koja podržava našu misiju eliminiranja nepotrebnog ambalažnog otpada. Kao dio svog Planet Plana, Tesco je posvećen smanjenju svog ambalažnog otiska i suradnji s dobavljačima na procjeni prikladnosti ambalaže“, dodao je James Bull, voditelj odjela za pakiranje u Tescu.
„Ovaj projekt pokazuje našu blisku suradnju s Mondelēz Internationalom u isporuci inovativnijeg pakiranja kao odgovor na rastuću potrošačku potražnju za održivim rješenjima koja imaju pozitivan utjecaj. To pokazuje kako možemo eliminirati otpad bez kompromisa u pogledu kvalitete ili dizajna, od zaobljenih kutova koji poboljšavaju izgled na polici do visokokvalitetnog tiska koji podržava prepoznatljiv brending“, poručio je Paul Clarke, glavni direktor za UK i Irsku u DS Smithu.
Vijest dolazi nakon što su Mondelēz i Tesco udružili snage kako bi testirali Cadbury Crunchie četverostruka pakiranja koja, prema tvrdnjama, smanjuju vanjsku ambalažu po paketu za 60% u usporedbi sa standardnim formatom multipakiranja. Konvencionalna plastična folija bit će zamijenjena naljepnicama koje također sadrže QR kod za povratne informacije potrošača.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Mondelēz International


