ORGULA
PIS

UK: Morrisons smanjuje cijene 160 proizvoda uoči Božića

Svijet

03.11.2025

Morrisons je predstavio smanjenja cijena za dodatnih 160 proizvoda uoči Božića, nakon što su smanjenja na stotine artikala najavljena prošlog mjeseca, prenosi Retail Gazette.

Nova smanjenja cijena uključuju artikle koji se redovito nalaze u košaricama za kućanstvo, s prosječnom uštedom od 25%.

Uključeni su brendirani proizvodi poput Nestlé i Kellogg's žitarica, John West tune, Birds Eye ribljih štapića i Heinz kečapa, uz artikle velikog volumena, uključujući slaninu i izbjeljivač te brojne proizvode iz Savers linije.

Cijene su također smanjene za blagdanske namirnice poput Bisto gotovog umaka, Paxo nadjeva od kadulje i luka i Morrisons umaka od brusnice.

"Kupci i dalje osjećaju pritisak kada je riječ o upravljanju tjednom kupnjom, zbog čega smo odlučni zadržati niske cijene na proizvodima koji su najvažniji. Snižavanjem cijena za dodatnih 160 artikala, pomažemo da svaki euro više vrijedi, bilo da se radi o svakodnevnim potrepštinama ili obiteljskim favoritima. Sve je to dio naše stalne predanosti pružanju izvrsne vrijednosti bez kompromisa u pogledu kvalitete.", rekao je Alex Paver, direktor za cijene i kupce u Morrisonsu.

Smanjenja cijena dolaze nakon što je Morrisons prošlog mjeseca uveo promociju "spend-stretch" (rastezanje potrošnje), dostupnu isključivo kupcima s More Card karticom koji kupuju u franšiznim trgovinama koje su prihvatile program vjernosti tog trgovca.

Ranije ove godine, supermarket je također proširio svoj program vjernosti uvođenjem opcije "more partner points" (više partnerskih bodova).

Izvor: Retail Gazette

Foto: Morrisons