Grupa je u trećem kvartalu zabilježila pad prodaje od 6,3%, na 5,1 milijardu eura, dok je organska prodaja porasla za 1,4%.

Organski rast prodaje u trećem kvartalu bio je podržan regijama Sjeverna Amerika, IMEA (Indija, Bliski istok i Afrika) i Azijsko-pacifički region, dok su Europa i Latinska Amerika zabilježile pad.
Poslovna jedinica Adhesive Technologies ostvarila je prodaju od 2,7 milijardi eura u ovom razdoblju, što je pad od 3,3% u odnosu na prošlu godinu, dok je jedinica Consumer Brands zabilježila pad od 9,5%, na 2,4 milijarde eura.
U prvih devet mjeseci 2025. godine prodaja je iznosila 15,5 milijardi eura, što predstavlja nominalni pad od 4,6%. Organski, Henkel je ostvario pozitivan rast prodaje od 0,4%, potaknut pozitivnim kretanjem cijena, dok je obujam prodaje na razini Grupe blago opao.
Jedinica Adhesive Technologies u ovom je razdoblju zabilježila nominalni pad prodaje od 1,8%, na 8,1 milijardu eura, dok je organski rast iznosio 1,6%. S druge strane, prodaja jedinice Consumer Brands iznosila je 7,3 milijarde eura, što predstavlja nominalni pad od 7,7%, dok je organski pad iznosio 1,0%.
Prognoza za cijelu fiskalnu 2025. godinu ostaje nepromijenjena, iako i dalje postoji neizvjesnost i izazovi na globalnim tržištima. Očekujemo da će i prilagođena EBIT marža i rast prilagođenog EPS-a po konstantnim tečajevima biti unutar trenutnih raspona prognoze. Ipak, ako se ukupno ekonomsko okruženje ne poboljša značajno do kraja godine, očekuje se da će organski rast prodaje Grupe biti na donjoj granici trenutnog raspona od 1 do 2 posto, izjavio je Carsten Knobel, izvršni direktor kompanije Henkel.
Za fiskalnu 2025. godinu Henkel očekuje organski rast prodaje Grupe između 1,0% i 2,0%, organski rast jedinice Adhesive Technologies od 2,0% do 3,0% te rast jedinice Consumer Brands od 0,5% do 1,5%.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Henkel


