InStore najavljuje rubriku In Focus u tiskanom izdanju InStore magazina. Rubrika u novom izdanju donosi analizu narezaka u hrvatskom FMCG sektoru i među potrošačima.

Ovoga mjeseca fokusiramo se na tržište narezaka u Hrvatskoj: od klasičnih suhomesnatih proizvoda poput šunke, salama i pršuta, do premium i gotovih kombinacija spremnih za konzumaciju. Analiziramo njihovu ulogu u svakodnevnoj prehrani i međuobrocima, ali i sve izraženiji utjecaj potrošačkih trendova; od potražnje za zdravijim i manje prerađenim proizvodima, do rasta interesa za lokalne, premium i inovativne kombinacije.
Pozivamo sve proizvođače, brendove i distributere narezaka da se uključe u ovu rubriku i kroz oglašavanje istaknu svoje proizvode, inovacije i poslovne prednosti ciljanoj publici iz FMCG i maloprodajnog sektora.
Iskoristite priliku da vaš brend bude dio magazina kojeg čita cijela industrija.
Od ostalih tema u studenom donosimo:
TEMA BROJA: Food to go / ready to eat
VODIČ KROZ KATEGORIJU: Keksi i kolači / Blagdanski dom i stol
IN FOCUS: Dodaci kolačima i pudinzi / Naresci / Gospodarska vozila
Budite dio novog izdanja InStore magazina!
Modeli sudjelovanja mogu se prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
Tiskani magazin InStore Hrvatska: 6000 primatelja mjesečno
www.instore.hr: 15.000+ korisnika mjesečno
LinkedIn: 22.000+ pratitelja
Tjedni newsletter: 6.000+ adresa
Kontakt:
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425


