Grupa Dino ostvarila je u prvih devet mjeseci 2025. godine prihod od 24,7 milijardi poljskih zlota (oko 5,68 milijardi eura), što predstavlja rast od 14,9% u odnosu na isto razdoblje 2024. godine.

Do kraja rujna 2025. mreža je brojila 2.933 prodavaonice, što je 361 više nego godinu dana ranije, dok je samo u trećem tromjesečju otvoreno 98 novih trgovina.
Ukupna prodajna površina trgovina na kraju rujna iznosila je 1,2 milijuna četvornih metara, što je 14,3% više u odnosu na prethodnu godinu.
Kapitalna ulaganja namijenjena razvoju kompanije, ponajprije širenju maloprodajne mreže, jačanju logističke infrastrukture i povećanju proizvodnih kapaciteta mesne tvornice Agro-Rydzyna, iznosila su 1,58 milijardi zlota (oko 0,36 milijardi eura), što predstavlja rast od 34% u odnosu na isti period 2024. godine.
Čak 41% prihoda dolazi od prodaje svježih proizvoda, osobito voća i povrća, kruha te svježeg mesa, navodi se u priopćenju kompanije.
Stopa rasta like-for-like (LfL) prodaje, koja uključuje trgovine otvorene najmanje godinu dana, iznosila je 4,7% u prvih devet mjeseci 2025. godine.
U trećem kvartalu Dino je ostvario prihod od 8,8 milijardi zlota (oko 2,02 milijarde eura), što predstavlja rast od 15,2% u odnosu na treći kvartal 2024., dok je LfL prodaja porasla za 4,4%.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Dino


