Kompanija Colgate-Palmolive prijavila je rast neto prodaje od 1,0% u drugom kvartalu svoje financijske 2025. godine.

Organska prodaja u ovom je razdoblju porasla za 1,8%, uključujući negativan utjecaj od 0,6% zbog niže prodaje proizvoda za kućne ljubimce pod privatnim markama.
GAAP zarada po dionici porasla je za 2%, na 0,91 dolar, dok je osnovna zarada po dionici porasla za 1%, na 0,92 eura.
Osnovna bruto profitna marža smanjena je za 70 baznih bodova, na 60,1%, dok je neto novčani tok iz poslovanja iznosio 1,484 milijarde eura dolara u prvih šest mjeseci.
Kompanija je ažurirala svoju prognozu organskog rasta prodaje za cijelu 2025. godinu i sada očekuje da će rast biti na donjoj granici raspona od 2% do 4%, uključujući utjecaj planiranog povlačenja iz prodaje proizvoda za kućne ljubimce pod privatnim robnim markama tijekom 2025. godine.
Zadovoljan sam što su zaposlenici u Colgate-Palmolive kompaniji ostvarili još jedan kvartal rasta neto prodaje, organske prodaje i zarade po dionici, unatoč i dalje teškim tržišnim uvjetima širom svijeta. Organski rast prodaje poboljšan je u odnosu na prvi kvartal, i to unatoč još većem negativnom utjecaju niže prodaje proizvoda za kućne ljubimce pod privatnim robnim markama. Smatramo da smo dobro pozicionirani da se nosimo s volatilnošću rasta kategorija od početka godine i neizvjesnošću na globalnim tržištima. Vođeni našim strateškim okvirom, uključujući fokus na inovacije i snagu našeg globalnog portfelja, naši timovi na terenu nastavljaju provoditi strategiju s izvrsnošću i posvećenošću u ostvarivanju financijskih ciljeva za 2025. godinu, poručio je Noel Wallace, izvršni direktor kompanije Colgate-Palmolive.
Kompanija je također najavila novi trogodišnji program produktivnosti koji ima za cilj potaknuti budući rast i podržati strategiju do 2030. godine. Program uključuje inicijative za bolje usklađivanje organizacijske strukture kompanije s njezinim strateškim ciljevima, optimizaciju globalnog lanca opskrbe radi povećanja agilnosti i učinkovitosti, kao i pojednostavljivanje i restrukturiranje organizacije radi smanjenja troškova poslovanja.
Očekuje se da će ovaj program produktivnosti, nakon odobrenja i provedbe svih planiranih inicijativa, rezultirati ukupnim troškovima prije oporezivanja od 200 do 300 milijuna dolara tijekom trogodišnjeg razdoblja.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore


