Handelsblatt i YouGov su i ove godine proglasili brend Frosch, iza kojega stoji kompanija Werner & Mertz, najomiljenijom markom u Njemačkoj u kategoriji "Pranje i čišćenje".

Rezultat se temelji na ocjenama potrošača. Za potrebe studije, YouGov je prikupio online mišljenja potrošača u Njemačkoj o kompanijama u 32 kategorije. Ukupno 970 brendova moglo je ostvariti rezultat između –100 i +100 bodova. Oni s najvišim ocjenama u svojim kategorijama proglašeni su "markama godine" u Njemačkoj.
Kako je priopćeno iz kompanije, Frosch je zauzeo prvo mjesto ispred brendova kao što su Persil, Ariel, Lenor i Pril.
Ovo priznanje pokazuje koliko potrošači cijene održiva i pouzdana sredstva za čišćenje i pranje visoke kvalitete. Naša zahvalnost ide svim našim potrošačima. Ostajemo posvećeni učinkovitoj kružnoj ekonomiji i istinskoj održivosti, poručuju iz kompanije.
Vlasnik kompanije Werner & Mertz, Reinhard Schneider, nedavno je također u okviru 29. dodjele nagrada EY Poduzetnik godine proglašen pobjednikom u kategoriji Održivost, osim čega je kompanija osvojila i Nagradu publike s najviše glasova.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Werner & Mertz


