Trgovački lanac Kaufland nastavio je sa smanjivanjem količine šećera, soli i masnoća u proizvodima iz svoje linije privatnih robnih marki.

Među novim proizvodima su i rolnice od integralnog brašna koje imaju 55% manje šećera i organski tofu burger, koji sadrže 51% manje soli.
Kompanija je sebi postavila cilj da smanji sadržaj šećera, soli i masnoća u više od 300 PL proizvoda, u prosjeku za 20%, u periodu do 2021.
Podržavamo naše potrošače u postizanju zdravog načina života i tako ispunjavamo našu odgovornost kao trgovca. Redukcija šećera, soli i masnoća u našim brandovima je veoma značajan korak, izjavio je Sebastian Schlag, rukovodilac Kauflandove linije privatne robne marke.
Na primjer, sadržaj šećera u liniji K-Classic-Kinderquark smanjen je za 12%, dok kobasice Berner sada sadrže 17% manje masnoća i 14% manje soli.
Uz ovu reformulaciju proizvoda, Kaufland također podržava zdravu ishranu u drugim područjima. Na primjer, uključen je u program European School Fruit Scheme, koji ohrabruje djecu da se hrane zdravije.
Proširenje veganskog asortimana
Njemački trgovac je proširio ponudu veganskih proizvoda s ciljem podržavanja one koji žele savjesnije izbore proizvoda. Izbor zdrave i veganske ishrane ne bi trebalo biti pitanje cijene. Zbog toga nudimo veliki izbor veganskih i vegetarijanskih proizvoda pod našim brendom “K-take it veggie”, izjavio je Sebastian Schlag, rukovodilac Kauflandove linije privatne robne marke. Potražnja za veganskim i vegetarijanskim proizvodima konstantno raste i Kaufland teži izaći u susret ovakvim zahtjevima.