Novi slogan, kako se navodi,oslikava novi strateški pristup potrošačima i odgovor na njihovu, sve izraženiju, potrebu za zdravim grickalicama

Kompanija Mondelez International predstavila je novi slogan, "Snacking Made Right", i najavila nekoliko dugoročnih strategija.
Novi slogan, kako se navodi,oslikava novi strateški pristup potrošačima i odgovor na njihovu, sve izraženiju, potrebu za zdravim grickalicama, napravljenim od sastojaka iz održivih izvora.
Mondelēz International u planu ima bolje pozicioniranje svojih snackova, proširenje proizvodnih linija, okretanje tržištima u razvoju i postizanje operativne izvrsnosti.
Novim planom u fokus se stavlja unaprjeđenje marketinških i digitalnih aktivnosti i pojačane aktivnosti u sektoru e-trgovine.
U kompaniji očekuju rast kretanja novca (free cash flow) u visini od 3 milijarde dolara, kao i rast organskih neto prihoda od 1 do 2 posto.
(Izvor: esmmagazine.com)