KARCHER
POSAO.HR OŽUJAK

Mondelēz International predstavio novi slogan i strateški plan

SAD

Svijet

12.09.2018

Novi slogan, kako se navodi,oslikava novi strateški pristup potrošačima i odgovor na njihovu, sve izraženiju, potrebu za zdravim grickalicama

Kompanija Mondelez International predstavila je novi slogan, "Snacking Made Right", i najavila nekoliko dugoročnih strategija.

Novi slogan, kako se navodi,oslikava novi strateški pristup potrošačima i odgovor na njihovu, sve izraženiju, potrebu za zdravim grickalicama, napravljenim od sastojaka iz održivih izvora.

Mondelēz International u planu ima bolje pozicioniranje svojih snackova, proširenje proizvodnih linija, okretanje tržištima u razvoju i postizanje operativne izvrsnosti.

Novim planom u fokus se stavlja unaprjeđenje marketinških i digitalnih aktivnosti i pojačane aktivnosti u sektoru e-trgovine.

U kompaniji očekuju rast kretanja novca (free cash flow) u visini od 3 milijarde dolara, kao i rast organskih neto prihoda od 1 do 2 posto.

(Izvor: esmmagazine.com)