Njemački trgovački lanac Aldi postigao je prvi zacrtani cilj od dolaska na talijansko tržište - ovog tjedna otvorit će svoj 100. objekt u Italiji.

Aldi je prisutan u šest regija na sjeveru države: Trentino-Alto, Adiđe, Pijemont, Veneto, Emilija-Romanja i Furlanija-Julijska krajina. Zapošljava oko 2.000 radnika u administraciji, prodavaonicama i logističkim centrima u Oppeanu i Landrianu. Od ožujka 2018. godine, kada je Aldi došao u Italiju, otvarao je u prosjeku tri prodavaonice mjesečno.
Talijansko tržište nam je trenutno prioritet, stalno ćemo ulagati u njega, rekao je direktor Michael Gscheidlinger. Dodao je kako je Aldi Talijanima uspješno predstavio koncept koji kombinira kvalitetu, svježinu, pristupačne cijene i odgovornost prema životnoj sredini i društvu. Imamo prodavaonice smještene na strateškim lokacijama u sjevernoj Italiji, a njihove veličine se kreću između 600 i 1500 m2. Lanac nudi brojne SKU-ove sa certifikatom Made in Italy, dodaje Gscheidlinger, koji će biti prisutan na otvaranju jubilarnog 100. objekta u kraju Tortona u četvrtak.
Aldijeve prodavnice u Italiji su opremljene fotonaponskim panelima koji pokrivaju ukupno 24.000 kvadratnih metara (veličine 3,5 fudbalskih terena) i proizvode 3 milijuna kilovat sati zelene energije, čime smanjuju emisiju CO2 za 1.758 tona.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.