FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

Pantone Color Institute i Intimina kreirali posebnu Pantone crvenu boju

Svijet

30.09.2020

Nova nijansa crvene boje naziva "Period" stvorena je kako bi se razbila stigma oko menstruacije i promovirao pozitivan stav prema toj prirodnoj pojavi.

Iako se nalazimo u 21. stoljeću, stavovi prema menstruaciji su zaostali, pa se ta prirodna pojava u mnogim dijelovima svijeta i dalje smatra tajanstvenom, sramotnom ili tabuom.

Menstruacija je i dan danas nešto što bi se trebalo skrivati i o čemu se ne bi smjelo govoriti, pa čak niti šaliti.

U okviru svoje nove kampanje kojoj je cilj da se menstruacija prihvati u javnosti kao najnormalnija tjelesna funkcija, švedski brend INTIMINA, posvećen ženskom intimnom zdravlju, udružio se s Institutom za boje Pantone kako bi se kreirala boja Period (eng. menstruacija): posebna nijansa crvene koja predstavlja menstrualno krvarenje.

Boja Period je dinamična i energizirajuća crvena boja koja potiče pozitivnost prema menstruaciji i služi kao simbol globalne kampanje brenda INTIMINA. Kampanja je osmišljena s namjerom da osnaži sve ljude, bez obzira na spol, da se osjećaju slobodno i ugodno govoriti o menstruaciji, da potiču razgovore o menstruaciji i zagovaraju empatičniji i točniji prikaz menstruacije u kulturi.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.