IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Hrvatska
02.03.2021.

Čitajte nas tiskano i online!

Izašao je novi broj InStore magazina

Saznajte što smo vam pripremili u veljači u vašem B2B regionalnom mediju za robu široke potrošnje.

Novi brojInStore magazina donosi aktualnu temu broja: pakiranje gdje smo posebnu pažnju posvetili održivoj komponenti, vrstama ambalaže te trendovima u segmentu pakiranja u FMCG-u. U Slovu zakona također potvrđujemo kako će zajednički nazivnik biti održivost u poslovanju.

IGD istraživanje koje ćete čitati ovaj mjesec prikazuje četiri formate te četiri nove lekcije koje možete naučiti te tako obnoviti znanje o trendovima u trgovinama.

Također uz Davorku Biondić Vince izvukli smo najvažnije savjete o pregovaranju koji objašnjavaju kako funkcioniraju 2D pregovori te kako se i putem različitih medija mogu uspostaviti kvalitetni kontakti.

U razgovoru s povodom razgovarali smo s Vanjom Vagić, voditeljicom korporativnih komunikacija za Mars UBBAI regiju koja nam je objasnila kako se odgovornim poslovanjem stvara zdrav planet.

Uvodnik nam je u ovaj mjesec u godini došla u goste Irena Smiljanić iz kompanije Mondelez International koja otkriva je li nas new now učinio drukčijima.

Donosimo vam intervjue s Pedrom Sorom Gomarom (Riso Scotti) i Domagojem Sakačem (Bumbar d.o.o.).

Upoznajte top 10 globalnih potrošačkih trendova za 2021. u velikom istraživanju Euromonitor Internationala te saznajte što je figitalna stvarnost prema kojoj sve više idemo.

U Vodiču kroz kategoriju su ovaj mjesec sredstva za čišćenje, a u FOCUSUžitarice za doručak i duhanski proizvodi. Pronađite aktualna istraživanja i mišljenja stručnjaka.

U ovom broju vas također upoznajemo s temama kojima ćemo se posvetiti u idućem broju, a to su: tema broja: proizvodi na bazi konoplje (CBD), VKK: smrznuta hrana te u INFOCUSU: njega rublja, sportska prehrana te dom i vrt.

Uključite se na vrijeme- kontakt: sasa@b2b media.org!

Digitalno izdanje InStore magazina pronađite na službenoj web-stranici, na ovoj poveznici, a za dnevnu dozu novih FMCG informacija ne zaboravite uz web pratiti Facebook i LinkedIn i naše svima omiljeno tiskano izdanje.

Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.

Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.

-