IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Hrvatska
07.12.2021.

NAJAVA-PROSINAC

Proslavite s nama 100. InStore magazin!

Uključite se na vrijeme!

Uoči 100. broja koji nam izlazi u prosincu i slavi 10 godina postojanja i poslovanja prisjećamo se početaka InStore magazina i najavljujemo vam što možete očekivati u posebnom broju.

Okupljeni tim koji je odlučio donijeti svijet maloprodaje u poslovnom izdanju okupio se 2011. i tako je ostvarena ideja stručnog približavanja FMCG sektora!

Što vas očekuje u 100. broju?

Donijet ćemo vam posebne trenutke koji su obilježili naš magazin i pokazati kako smo se mijenjali.

Upoznat ćete svih 5 redakcija iz naše regije (Hrvatska, Srbija, BIH, Slovenija i Sjeverna Makedonija)

Pripremamo i zanimljiva iznenađenja!

Ono što je od prvog InStore magazina ostalo jednako, a i čime se ponosimo je da ovaj tip magazina nastaje u uskoj suradnji s našim kolegama iz regije te da ga nalazi samo stručna publika, kako mi to volimo reći, svaki mjesec na svom radnom stolu.

Prisjetimo se najvećih uspjeha

Sretni smo što možemo reći kako je iza nas održano 11 konferencija (6 FMCG Retail Summita, 3 FMCG Marketing Summita i 2 Supply Chain Summita) na kojima smo inspirirali, povezali i motivirali našu veliku, stručnu, poslovnu zajednicu.

S nestrpljenjem ste iščekivali i naša specijalizirana izdanja koja smo kreirali proučavajući potrebe i trendove u sektoru, a to su: Vodič kroz hrvatsku maloprodaju (2018:), Must Have FMCG Brands (2019.) te najnovije izdanje, Proizvedeno u Hrvatskoj (2021.).

Misija i vizija

Naša misija je i dalje biti spona između proizvođača, distributera i trgovaca, a naša vizija ostati vodeći regionalni B2B medij u FMCG sektoru.

Vox Populi

Izdvojili smo u rubrici Vox Populi nekoliko zanimljivih iskustava naših suradnika:

Zbog velikog obujma svakodnevnih radnih zadataka, često nemamo vremena uvijek biti upućeni u sve što se trenutno događa na tržištu te da bismo došli do svih informacija morali smo se obratiti različitim izvorima za što je potrebno puno vremena. Upravo je to velika prednost InStore magazina što (za nas) istražuje i informira čitače o najnovijim zbivanjima na tržištu koja su uvelike značajna za sve sudionike FMCG sektora, zaključuje Tanja Krišto, Business Development Manager u Fanola d.o.o.

Unatrag godinu dana koliko traje naša suradnja, prezentiranje naših proizvoda je privuklo pozornost čitatelja i otvorilo mnoge suradnje – jednako tako kada smo nudili naše proizvode ili kada smo dobivali upite – često smo na naš upit gdje su nas prepoznali, dobivali odgovor s druge strane: „Vidjeli smo Vas u InStore-u.“ Nismo čuvali tu informaciju za sebe do sada, a drago nam je da možemo isto podijeliti sa svim čitateljima magazina i pratiteljima portala, dodaju Ksenija Tumbas, direktorica prodaje i marketinga i Martina Bakarčič, voditeljica razvoja proizvoda i stručni suradnik u Matičnjak sativi d.o.o.

Budući da je Grupa Pivac jedna od vodećih domaćih prehrambenih industrija, suradnja s InStore magazinom za nas predstavlja važan komunikacijski kanal prema trgovačkim lancima, neovisnim trgovcima i specijaliziranim trgovinama, koji uz krajnje kupce predstavljaju našu glavnu ciljanu publiku, dodaje Josipa Šimić, Voditeljica Odjela marketinga i odnosa s javnošću u Grupi Pivac.

Zahvalni smo na svim dosadašnjim suradnjama koje smo ostvarili, na pričama koje smo ispričali ističući njihove glavne protagoniste, novim proizvodima koje smo najavili, znanjima koje smo prenijeli, društveno odgovornim projektima koje smo vjerno predstavili, kampanjama koje smo popratili u najboljem svijetlu i s željom da se dobar glas uspješnih domaćih i stranih kompanija što dalje čuje te da zajedno učimo i inoviramo u svakodnevnom poslovanju prateći sve aktualne trendove.

Vesele nas i nove suradnje i otvaranje nekim novim kompanijama i sektorima, koji već prepoznaju maloprodajni potencijal i znaju da je to područje u kojem žele uspješno poslovati!

Ako još niste, nadamo se da ćete nam na ovaj mail: urednistvo@b2bmedia.org javiti ako ste i vi nešto od navedenog ostvarili u svojoj kompaniji ili ako i vi sami imate obljetnicu ili prigodno slavlje koje želite podijeliti kroz naš B2B kanal.

Pozivamo vas da zajedno proslavimo ovu lijepu obljetnicu i pokažemo svima kako je plodan i podržavajući FMCG sektor!

Kontakt za poslovnu suradnju: kresimir@b2bmedia.org

Za kraj bi vas ostavili s mišlju da i u idućih 10 godina želimo ostati vaša karika u pametnom poslovanju!

-