Ponosno najavljujemo našu sjajnu govornicu - Ljubica Šijaković, senior analytic insights executive, NIQ. Ne propustite priliku da je čujete uživo!
Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita Beograd 2025!
Šta ćemo čuti?
Prezentacija će pružiti sveobuhvatan pregled trenutnih kretanja u FMCG industriji u Srbiji, uz osvetljavanje ključnih faktora koji oblikuju tržište. Kako trgovačke robne marke i brendirani proizvodi mogu uspešno koegzistirati i napredovati na policama maloprodajnih objekata?
Kakav je stav potrošača u Srbiji i regionu o trgovačkim robnim markama?
Koji su trendovi, faktori rasta i prepreke sa kojima se suočavaju?
Poseban segment biće posvećen osvrtu na performanse naših lokalnih brendova širom regije.
O govorniku
Ljubica Šijaković, rođena 1996. godine u Beogradu, master je inženjer organizacionih nauka. Svoju karijeru započela je u kompaniji NielsenIQ, gde je više od četiri godine sarađivala sa vodećim regionalnim i globalnim proizvođačima i distributerima, gradeći svoje znanje i veštine u analitici i podršci klijentima.
Trenutno zauzima poziciju Senior Industry Insights Executive-a u Customer Success odeljenju, gde doprinosi stvaranju globalnih i lokalnih analitičkih prezentacija. Uz to, Ljubica je Discover Champion, ekspert za inovativnu Discover platformu, koja transformiše korisničko iskustvo kroz modernizaciju i migraciju podataka na cloud, donoseći NielsenIQ klijentima novu dimenziju u poslovnoj analitici.
AGENDA 2025
Brendovi i trgovačka robna marka: Dostizanje harmonije na polici
Ljubica Šijaković, senior analytic insights executive, NIQ
PKS kao partner FMCG sektora: rast, izvoz i povezivanje
Marko Čadež, predsednik, Privredna komora Srbije
Izgradnja održivog partnerstva između dobavljača i trgovaca: evropska iskustva i perspektive za Srbiju
Nadir Kadji, CEO, Metro Srbija
Category Management in Action: What Can We Learn from the Best?
Valérie Vander Haeghen, konsultant, Belgija (ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)
Premošćavanje jaza: kako povezati prodaju i marketing radi ubrzanja rasta
Primož Hvala, trener prodaje, konsultant i motivacioni govornik
Retail sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije prodavnice današnjice i šta nas čeka sutra
Matthew Brown, retail trend futurist, Ecochamber, London, UK
FMCG STAGE
Razumevanje specifičnosti kupaca kao osnove za dobru "shopper" strategiju
Predrag Ćirović, direktor, YouGov
C-PANEL
Vrhunski brendovi, domaća ekspertiza: kako FMCG lideri oblikuju budućnost tržišta
Kako voditi najveće brendove u FMCG sektoru kada tržište postaje sve zahtevnije? Panel okuplja lidere kompanija kako bi otvoreno razgovarali o upravljanju inovacijama, odnosima sa trgovcima, lancima snabdevanja i očekivanjima potrošača. Fokus je na balansu između lokalne proizvodnje i međunarodnih standarda, cenovnom pritisku i dugoročnoj lojalnosti.
Aco Tomašević, direktor, Neoplanta
Predrag Milinčić, general manager, MARS (ex YU, Bugarska, Albanija, Grčka, Kipar, Malta)
Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar
PL & IZVOZ
Private label u fokusu: kako potrošači vide trgovačke marke u Srbiji
ime govornika TBA, IPSOS
PL: prilika za domaće proizvođače da postanu regionalni dobavljači
Ivan Šuleić, konsultant, Brand Lift
PKS u službi izvoznika: konkretna podrška FMCG sektoru
Dr Jelena Vasić, Rukovodilac Centra za strateške analize, analitiku, planiranje i publikacije, Privredna komora Srbije
Kako izvoziti uspešno: FMCG sajmovi iz prve ruke
Predrag Bojović, konsultant, IDEOLOGIA
Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2025!
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!
Vidimo se uskoro!