Summi1
Summit2

1. FMCG Summit Podgorica - Značaj sektora trgovine za rast crnogorske ekonomije

NAJAVE

Srbija

15.08.2025

Nakon decenije regionalnog uspeha u Beogradu, Zagrebu, Ljubljani, Sarajevu i Skoplju – FMCG Summit stiže u Podgoricu!

FMCG Summit Podgorica - po prvi put u Crnoj Gori, sektor maloprodaje, proizvodnje i distribucije dobija centralno mesto okupljanja i razmene znanja, iskustava i poslovnih prilika!

Premijerno izdanje – Podgorica, 29. oktobar 2025, hotel Hilton
www.fmcg-summit.me


O govornicu

Nina Drakić je diplomirala i magistrirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta Crne Gore, a doktorirala 2017. godine na Fakultetu za međunarodnu ekonomiju, finansije i biznis Univerziteta Donja Gorica. 

Nakon diplomiranja, sedam godina je radila na USAID projektu “Pristupanje Crne Gore Svjetskoj trgovinskoj organizaciji”, pružajući tehničku pomoć Vladi Crne Gore u procesu pristupanja ovoj međunarodnoj organizaciji. Pored toga, u više navrata je radila kao ekspert na projektima Svjetske banke, GIZ-a i UNDP-a. 

Posjeduje licencu Komisije za hartije od vrijednosti Crne Gore za obavljanje poslova brokera i investicionog menadžera, kao i licencu trenera korporativnog upravljanja. Imala je više profesionalnih i studijskih boravaka u inostranstvu među kojima se ističu boravak u Japanu i Turskoj. 

Od 2010.godine radi u Privrednoj komori Crne Gore, gdje je pokrivala pozicije sekretarke odbora udruženja trgovine, direktorice Sektora za istraživanja i analize, savjetnice Predsjednika, potpredsjednice Komore i vršila dužnost Predsjednika Komore. Izabrana je za Predsjednicu Privredne komore Crne Gore 17. decembra 2021.godine.  

Autor je i koautor brojnih ekonomskih analiza i učestvovala je u implementaciji više međunarodnih projekata. 

Članica je više radnih tijela Vlade, u kojima zastupa privredu, a svoj doprinos davala je i procesu pregovora Crne Gore sa Evropskom unijom, kao članica radnih grupa za pregovaračka poglavlja 16-Porezi i 30-Vanjski odnosi.


AGENDA 2025.

Značaj sektora trgovine za rast crnogorske ekonomije
Dr Nina Drakić, predsednica, Privredna komora Crne Gore

Od ideje do police: Kako nastaje uspešna trgovačka robna marka?
Predrag Bojović, konsultant, IDEOLOGIA

Snaga brenda Nikšićko – 130 godina pivske strasti
Jelena Pavićević, marketing direktorka SRB & CG, Molson Coors

Lojalnost vs. racionalna kupovina: kako se ponašaju FMCG potrošači u Crnoj Gori?
Vladimir Raičević, direktor, IPSOS Crna Gora

Digitalna transformacija lanaca snabdevanja 
Aleksandar Mastilović, konsultant, IEEE / Centar za digitalnu transformaciju Beograd 

Domaća proizvodnja i trgovina u Crnoj Gori: izazovi danas, prilike sutra
Milutin Đuranović, direktor i vlasnik mlekare Lazine

KEYNOTE
Diskonteri na raskrsnici: supermarketizacija ili povratak korenima?
Sebastian Rennack, međunardoni retail analitičar i konsultant, Nemačka

PANEL
Trgovina u fokusu – zajednički izazovi, različita rešenja
Panel okuplja aktere koji svakodnevno odlučuju o sudbini proizvoda na policama. Kako trgovci odgovaraju na inflaciju, digitalne kupce, rast diskontera i sve kraće cikluse promocija?

Predrag Šegerec, komercijalni direktor, Voli 
Dejana Crvenica, direktorka Područja trading-a, Idea CG
Aleksandra Medojević, direktorka sektora upravljanja robnim kategorijama, Domaća Trgovina

moderator: Jovan Lekić, predsednik Odbora za trgovinu, PKCG & izvršni direktor, NALL grupa


Vidimo se uskoro – na mestu gde zaokružujemo regionalnu FMCG scenu!

👉 www.fmcg-summit.me