Summi1
Summit2

Španija: Dia širi asortiman privatne robne marke lansiranjem 75 novih proizvoda

AKTUELNO

PL

19.08.2025

Kompanija je tokom prvog polugodišta 2025. godine lansirala 187 novih proizvoda u svom asortimanu, od kojih 75 predstavlja potpune inovacije, uz zamene postojećih artikala, promene formata ili unapređenja postojećih recepata.

Ovih 75 inovacija obuhvata različite kategorije proizvoda kao što su funkcionalni napici iz linije Naturmundo, proizvodi za lepotu i negu tela brenda Imaqe poput gela za tuširanje, sapuna za ruke i losiona za telo, ali i novi sladoledi marke Tempation, uključujući "viralni" sladoled od pistaća i čizkejka.

Brend Super Paco, posvećen nezi domaćinstva, takođe je proširen specijalizovanim rešenjima poput sredstva za pranje podova u domovima sa kućnim ljubimcima ili citronella koncentrata.

I linija Al Punto je proširena i sada uključuje proizvode poput bolonjeze lazanje ili salmorejo supe spremne za konzumaciju, pri čemu su oba proizvoda bez glutena.

Linija Vegedia proširena je proizvodima na biljnoj bazi, među kojima je i veganska tunjevina, dok je brend Botikit debitovao proizvodima za ličnu negu, kao što su krema protiv trenja i stick protiv iritacije.

Među najvažnijim inovacijama, ističe se 30 novih proizvoda u okviru asortimana bezglutenskih proizvoda Dia Sin Gluten. Ovi proizvodi su, kako naglašavaju iz kompanije, označeni posebnim znakom na pakovanju radi lakše identifikacije i razvijeni su pod strogim kontrolama kvaliteta, kako bi se garantovala bezbednost i očuvali tekstura i ukus.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Dia