IN STORE  in your country  
HRVATSKA
inFocus
31.07.2020.

ANALIZA KATEGORIJE JUHE

Bistre juhe ispred kremastih

Tekst je izašao u 86. InStore magazinu

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2019. godine, kategorija juha bilježi rast vrijednosne prodaje.

Juhe obuhvaćaju sve juhe u prahu koje se pripremaju u kombinaciji s vodom i zahtijevaju kuhanje, te instant-juhe u prahu za čiju je pripremu potrebna vruća / vrela voda i mogu se odmah konzumirati. Također, u kategoriju juha uključene su gotove juhe koje je dovoljno podgrijati prije konzumiranja.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2019. godine, kategorija juha bilježi rast vrijednosne prodaje. Više od polovice vrijednosnog prometa kategorije, točnije 68%, nose bistre juhe, dok krem juhe ostvaruju 32% prodaje.

Promatrajući aspekt mjesta prodaje, više od polovina vrijednosne prodaje ostvaruje se u modernim formatima (69%), dok se preostali dio ostvaruje u tradicionalnim formatima.

Vodeća tri proizvođača zastupaju 95% vrijednosne prodaje kategorije, a oni su abecednim redom: Nestle, Podravka i Unilever.

Tekst je izašao u 86. InStore magazinu.

-
Izvor: Nielsen