IN STORE  in your country  
HRVATSKA
inFocus
14.11.2019.

Nielsen: Raznolika kategorija u dominantnim brandovima

ANALIZA KATEGORIJE DODATAKA KOLAČIMA I PUDINGA

Promatrajući aspekt mjesta prodaje, gotovo 70% ukupne vrijednosne prodaje kategorije ostvaruje se kroz moderne formate.

Kategorija Dodaci kolačima i pudinzi sastoji se od praška za pripremu kolača, mliječnih deserta, maslaca i margarina te čokolade za kuhanje.

Prašci za pripremu kolača obuhvaćaju vanilin šećer, prašak za pecivo, učvršćivače za slatko vrhnje, kreme za kolače, želatine, prašak za pripremu ledenog deserta, preljeve za torte, puding u prahu, škrobno brašno, šlag pjene te suhi kvasac.

U mliječne deserte ubrajamo pudinge, sirne deserte te ostale rashlađene deserte.

Promatrajući aspekt mjesta prodaje, gotovo 70% ukupne vrijednosne prodaje kategorije ostvaruje se kroz moderne formate, a preostali dio kroz tradicionalne formate.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2018. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača zastupala su 43% vrijednosne prodaje kategorije Dodaci kolačima i pudinzi. Abecednim redoslijedom to su: Dukat, Vindija i Zvijezda.

-
Izvor: Nielsen