IN STORE  in your country  
HRVATSKA
inFocus
03.05.2021.

ROŠTILJ – MESNI PROIZVODI

NielsenIQ: Uvijek u trendu

Tekst je izašao u 93. InStore magazinu.

Promatrajući aspekt mjesta prodaje, čak 65,7% ukupne kategorije pronalazi svoje kupce u modernim kanalima trgovine (hipermarketima i supermarketima).

Kategorija „roštilj – mesni proizvodi” uključuje: mesne prerađevine spremne za jelo – to su proizvodi od mesa i peradi koji su upakirani (vakuumirani, na podlošku, u crijevu) i spremni za konzumaciju (kao što su pršut, parizer, čajna kobasica, kulen, dimljena pureća prsa, šunka itd.; uključuje sve trajne, polutrajne i ohlađene mesne prerađevine koje su spremne za konzumaciju, bez dodataka npr. parizer, pršut, ili mortadela s dodacima, npr. mortadela s maslinama, posebna salama sa sirom ili povrćem.

Mesni proizvodi koji su pakirani zajedno s kobasicama ili hrenovkama također spadaju u ovu kategoriju. U kategoriju su uključene Jeger kobasice, kobasice (to su ohlađene upakirane kobasice fiksne i nefiksne težine, a uključuju sve tipove nekuhanih kobasica, npr. Cumberland, Lincolnshire, Bratwurst i Knockwurst.

Također kategorija uključuje bilo koju vrstu nekuhanih kobasica s dodatnim sastojcima (kao što su jabuke ili začini), slaninu (slanina je mesni proizvod nastao iz sušene i dimljene svinjetine, a uključuje sve vrste upakirane slanine fiksne težine, kao što su dimljena slanina, kora slanine, narezana slanina, panceta, hamburger slanina, itd.), hrenovke (kobasice koje su napravljene od goveđeg i svinjskog, svinjskog i pilećeg ili samo od goveđeg mesa koje je prethodno sušeno, dimljeno i kuhano).

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020. godine, kategorija roštilja – mesnih proizvoda zabilježila je rast vrijednosne prodaje, najviše uslijed rasta prodaje mesnih prerađevina – spremnih za jelo, koje nose gotovo 77% vrijednosne prodaje.

Promatrajući aspekt mjesta prodaje, čak 65,7% ukupne kategorije pronalazi svoje kupce u modernim kanalima trgovine (hipermarketima i supermarketima), dok se kroz trgovine mješovitom robom ostvari preostalih 34,3% vrijednosne prodaje.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača zastupala su 55,7% vrijednosne prodaje grupe mesnih proizvoda, a oni su abecednim redom: Gavrilović, Pik Vrbovec i Vindija.

Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.

Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.

-
Autorica: Zorana Krajinović, Retailer Services Executive, NielsenIQ