IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Intervju
17.06.2019.

Darijo Čakanić, Sales manager, Olival d.o.o

"Krajnji kupac sve više pazi što stavlja na kosu"

Sve više se popularizira da se ono što je na tanjuru (superhrana) koristi i primjenjuje i u kozmetici za njegu kose.

Također je sve veći trend da se proizvodi za njegu tijela i lica nastavljaju prema njezi kose, tako da proizvodi za njegu kose sve više nalikuju tretmanima za njegu lica. Krajnji kupac sve više pazi što stavlja na kosu te sve više obraća pozornost na deklaraciju i na sastav te na to da su sastojci prirodni i bogati antioksidantima, jer oni štite kosu od vanjskih utjecaja, UV zraka i onečišćenja.

Kako smo nedavno vrlo uspješno lansirali Professional liniju vitaminskih seruma za lice te smo polučili odlične rezultate, trenutačno razvijamo nastavak Professional linije za njegu lica. Budući da su proizvodi još u razvoju te da prilikom tog procesa može doći do različitih promjena, ne bih išao u previše detalja.Ono što, za sada, mogu javno kazati jest da je riječ o šamponu, maski i spreju za kosu. Proizvodi će biti namijenjeni oštećenoj i suhoj kosi te će sa sastojkom koji ćemo koristiti, poboljšati i nahraniti vlasi kose te spriječiti buduća oštećenja.

S obzirom na to da je online prodaja u velikom porastu, jer krajnjem potrošaču omogućuje da iz fotelje kupi ono što želi i voli, i mi kao tvrtka bilježimo izniman rast putem našeg web-shopa.

S trgovcima komuniciramo na dnevnoj bazi, dogovaramo aktivnosti, zajednički pratimo trendove te se trudimo ponuditi nešto drukčije kako bi i sami trgovci imali nešto novo ili drukčije u ponudi.

S krajnjim potrošačima najčešće komuniciramo putem Facebooka i Instagrama i, naravno, putem maila. Putem maila i navedenih mreža često dobivamo upite i pohvale, na koje uvijek odgovorimo u vrlo kratkom roku, jer su nam briga za kupce i njihovo zadovoljstvo, kao i njihovo mišljenje, najvažniji.

Prisutni smo i u drogerijama i u trgovačkim lancima, s obzirom na to da imamo više od 130 proizvoda u svom asortimanu. Stoga, i jednom i drugom kanalu imamo što ponuditi.

Najveća zastupljenost Olivala je u drogerijama i najviše prodajemo upravo kroz taj kanal, jer današnje suvremene žene na drogerijskim prodajnim mjestima ipak imaju najveći izbor kozmetike i tamo se osjećaju najugodnije.

To nam omogućuje da ponudimo aktivnosti, popuste vezane kupnje i slično. Dostava se obavlja u vrlo kratkom roku na kućnu adresu krajnjeg potrošača i na temelju toga možemo pratiti i vidjeti reakciju tržišta, pogotovo kada na tržište lansiramo nove proizvode.

-
Pripremila: Jelena Domović, jelena@b2bmedia.org