IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.09.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" cijeni!  |  Orbitov Zubomobil ponovno kreće u osvajanje dječjih osmijeha diljem Hrvatske  |  Tjedan mode BIPA FASHION.HR slavi okruglih 25  |  Franck predstavio slavljenički Weekend espresso ekskluzivno za 10. godišnjicu Weekend Media festiv  |  140 godina Mirne d.d. Rovinj   |  U prvih pola godine udvostručen izvoz vina u Austriju  |  Predsjednica RH posjetila akciju Kupujmo hrvatsko na Trgu bana Jelačića u Zagrebu   |  Kaufland osnovnim školama donira voće i povrće  |  Lidl je otvorio 50. trgovinu u Sloveniji  |  Ministar Tolušić obišao novi pogon PPK karlovačke mesne industrije  |  GEFCO stavlja naglasak na daljnji razvoj u regiji Adriatik  |  SPAR Hrvatska podržava Meatless Monday: Veggie proizvodi 10% jeftiniji  |  Dovršena investicija Podravke vrijedna 50 milijuna kuna  |  Otvoren novi Tommy u Vrgovcu  |  Još uvijek stignete na Zagreb Burger Festival powered by Heinz  |  Otvorena 94. BIPA trgovina  |  ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji  |  Feričanci: vinsko odredište koje ne smijete zaobići  |  Ahold Delhaize među liderima u održivom poslovanju  |  Ballantine's predstavio novu seriju True Music   |   ||
   

Hrvatska: Reklamna kampanja za jabukovaču Stari lisac oduševila Zagrepčane

30.03.2017
Zagrebački tramvaj linije 6, s vizualima reklamne kampanje za jabukovaču Stari lisac, odnedavno petkom između 16 i 19 sati oduševljava Zagrepčane besplatnim prijevozom na relaciji Črnomerec – Sopot – Črnomerec.

Stara „zagrebačka šestica", rezervirana za besplatan prijevoz petkom, posebno je brendirana za ovu priliku. Sve zasluge za to idu Starom liscu – snalažljivom, lukavom i samouvjerenom koji je u svom jedinstvenom stilu uspio nadmudriti tramvajske konduktere te Zagrepčane nagraditi besplatnim vožnjama. Uz upečatljive vanjske vizuale, i unutrašnjost tramvaja u skladu je s ovom lukavom kampanjom. Ova, na našem prostoru jedinstvena marketinška kampanja, inovativna je i po tome što građane neposredno angažira da postanu njezin dio. 
 
 

Informacije o kampanji, uključujući i fotogaleriju jedinstvene „zagrebačke šestice", dostupne su na web stranici www.starilisac.hr i na Facebook stranici „Stari lisac" na kojoj fanovi mogu komentirati i dijeliti različite zabavne i šaljive sadržaje.

Tko je Stari lisac?
Stari lisac je jabukovača napravljena od sočnih jabuka s 4,5% udjela alkohola. Ovo piće iznimno je pitko, osvježavajućeg okusa te sadrži skladnu notu sočnih, zrelih jabuka. Stari lisac, kao brend, ima i svoje karakteristike po kojima je prepoznatljiv: on je snalažljiv, lukav, samouvjeren i s pravim odgovorom na svako pitanje. 



Nazad
 
 
 
 
back to top