IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 19.02.2018 || Schneider Electric uvršten na popis World’s Most Admired Companies 2018  |  Jack Daniel's proizvodi kave s whiskyjem  |  Metalac u svim hrvatskim hipermarketima  |  Počinje naplata plastičnih vrećica  |  Odblokiran izvoz mesa u Tursku  |  DIA proširila uslugu Amazon Prime i na Valenciju  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrađena certifikatom  |  Jačanje potražnje za radnicima poticat će rast plaća  |  Matthias Oppitz preuzeo operativno upravljanje Lidlom  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Olival predstavlja dva nova proizvoda  |  Lidl otvorio 93. trgovinu u Hrvatskoj  |  Heineken uvećao prihode u prošloj godini  |  Poslovni forum privrednika Srbije i Hrvatske  |  Potrošnja ususret Valentinovu porasla 36%, najviše trošimo u restoranima i hotelima  |  Predstavljen Dukatov projekt Doručak je više od obroka   |  Soft Ice Cookie – mekani sladoled za nestrpljive  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju MAGENTA 1 B2B RUN  |  Valentinovo je toplo i slatko uz Franck čajeve  |  FOREO UFO potpuni beauty tretman lica u samo 90 sekund  |   ||
   

Hrvatska: Reklamna kampanja za jabukovaču Stari lisac oduševila Zagrepčane

30.03.2017
Zagrebački tramvaj linije 6, s vizualima reklamne kampanje za jabukovaču Stari lisac, odnedavno petkom između 16 i 19 sati oduševljava Zagrepčane besplatnim prijevozom na relaciji Črnomerec – Sopot – Črnomerec.

Stara „zagrebačka šestica", rezervirana za besplatan prijevoz petkom, posebno je brendirana za ovu priliku. Sve zasluge za to idu Starom liscu – snalažljivom, lukavom i samouvjerenom koji je u svom jedinstvenom stilu uspio nadmudriti tramvajske konduktere te Zagrepčane nagraditi besplatnim vožnjama. Uz upečatljive vanjske vizuale, i unutrašnjost tramvaja u skladu je s ovom lukavom kampanjom. Ova, na našem prostoru jedinstvena marketinška kampanja, inovativna je i po tome što građane neposredno angažira da postanu njezin dio. 
 
 

Informacije o kampanji, uključujući i fotogaleriju jedinstvene „zagrebačke šestice", dostupne su na web stranici www.starilisac.hr i na Facebook stranici „Stari lisac" na kojoj fanovi mogu komentirati i dijeliti različite zabavne i šaljive sadržaje.

Tko je Stari lisac?
Stari lisac je jabukovača napravljena od sočnih jabuka s 4,5% udjela alkohola. Ovo piće iznimno je pitko, osvježavajućeg okusa te sadrži skladnu notu sočnih, zrelih jabuka. Stari lisac, kao brend, ima i svoje karakteristike po kojima je prepoznatljiv: on je snalažljiv, lukav, samouvjeren i s pravim odgovorom na svako pitanje. 



Nazad
 
 
 
 
back to top