IN STORE in your country:
Hrvatska   Slovenija   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 21.07.2017 || Lidl ulistao 10 domaćih dobavljača u sklopu projekta „Okusi svoj zavičaj“  |  Co-operative objavio 15%-tni rast prodaje džina  |   Marko Đerek imenovan za člana Uprave Podravke d.d.  |  Ne propustite Feričanačku berbu grožđa  |  Carlsberg kupuje britansku pivovaru u sklopu joint venture programa  |  U svibnju 13%-tni rast prodaje hrane, pića i duhanskih proizvoda  |  McCormick kupuje prehrambeni segment Reckitt Benckiser-a za 4,2 milijarde dolara  |  U Kauflandu Sinjoretovo bit će otvoreno 80 radnih mjesta  |  Institut Ruđer Bošković i Atlantic Grupa zajednički razvijaju novi proizvod  |  Nova Franckova internetska stranica  |   Uprava Mercatora negira da spada pod Lex Agrokor  |  Podravka začinila egzibicijski meč otvorenja ATP-a u Umagu  |  Albert Heijn smanjuje količinu šećera u pićima za djecu  |  Carrefour postavlja prvi vertikalni vrt  |  Vrhunski glazbeni doživljaji na drugom danu festivalu Ultra Europe  |  Bingo preuzima jedan od objekata Konzuma u Zenici  |  Ramljak dobiva ovlast i nad Mercatorom   |  Rekordni prinosi pšenice u Belju  |  Tvornica zdrave hrane otvorila svoja vrata svim ljubiteljima supernamirnica  |  Talijanski NaturaSi otvorio prvu trgovinu u Bugarskoj  |   ||
   

Hrvatska: Reklamna kampanja za jabukovaču Stari lisac oduševila Zagrepčane

30.03.2017
Zagrebački tramvaj linije 6, s vizualima reklamne kampanje za jabukovaču Stari lisac, odnedavno petkom između 16 i 19 sati oduševljava Zagrepčane besplatnim prijevozom na relaciji Črnomerec – Sopot – Črnomerec.

Stara „zagrebačka šestica", rezervirana za besplatan prijevoz petkom, posebno je brendirana za ovu priliku. Sve zasluge za to idu Starom liscu – snalažljivom, lukavom i samouvjerenom koji je u svom jedinstvenom stilu uspio nadmudriti tramvajske konduktere te Zagrepčane nagraditi besplatnim vožnjama. Uz upečatljive vanjske vizuale, i unutrašnjost tramvaja u skladu je s ovom lukavom kampanjom. Ova, na našem prostoru jedinstvena marketinška kampanja, inovativna je i po tome što građane neposredno angažira da postanu njezin dio. 
 
 

Informacije o kampanji, uključujući i fotogaleriju jedinstvene „zagrebačke šestice", dostupne su na web stranici www.starilisac.hr i na Facebook stranici „Stari lisac" na kojoj fanovi mogu komentirati i dijeliti različite zabavne i šaljive sadržaje.

Tko je Stari lisac?
Stari lisac je jabukovača napravljena od sočnih jabuka s 4,5% udjela alkohola. Ovo piće iznimno je pitko, osvježavajućeg okusa te sadrži skladnu notu sočnih, zrelih jabuka. Stari lisac, kao brend, ima i svoje karakteristike po kojima je prepoznatljiv: on je snalažljiv, lukav, samouvjeren i s pravim odgovorom na svako pitanje. 



Nazad
 

 
 
 
back to top